Ga naar inhoud


Mediaspelers (hard- en software)

Shield TV, Xiaomi Mi TV, Kodi, Plex etc.


5477 topics in dit forum

  1. regio1

    • 0 reacties
    • 3.5k weergaven
    • 4 reacties
    • 5.5k weergaven
  2. dvd

    • 1 reactie
    • 5.4k weergaven
  3. Nieuwe Regio-1 beveiliging.

    • 5 reacties
    • 5.2k weergaven
  4. Waar een DVB-sat kaart kopen?

    • 0 reacties
    • 5.8k weergaven
  5. Upstream

    • 1 reactie
    • 4.1k weergaven
  6. Taalkeuze

    • 2 reacties
    • 3.2k weergaven
  7. ftp met eon?

    • 1 reactie
    • 4.8k weergaven
  8. WinDVBLive2000

    • 5 reacties
    • 4.2k weergaven
  9. Snelheid EON

    • 0 reacties
    • 4.8k weergaven
  10. Proxy instellingen?

    • 1 reactie
    • 3.6k weergaven
  11. hulp met dvb-pci kaart

    • 1 reactie
    • 6.9k weergaven
  12. PC-RECEIVER MET DECODER

    • 3 reacties
    • 5.8k weergaven
  13. DVD-Speler in PC

    • 3 reacties
    • 5.7k weergaven
  14. Technosat 9000+

    • 0 reacties
    • 3.8k weergaven
  15. Ik heb alleen maar pret met Bysky 1 2

    • 18 reacties
    • 11.4k weergaven
  16. Vraag van newbie over Windvblive

    • 0 reacties
    • 5.2k weergaven
  17. Software DVB-s Win2000 is er

    • 0 reacties
    • 2.9k weergaven
  18. Vraag van newbie over Windvblive

    • 0 reacties
    • 4.8k weergaven
    • 0 reacties
    • 6.4k weergaven


  • Berichten

    • Hallo,   Ik kan geen enkele onderdelen winkel vinden waar ze alles hebben die ik specifiek graag heb, zal dus op meerdere plaatsen moeten bestellen en dan in elkaar doen passen. de kast met mogelijkheid tot een 5.25 bay begint al een probleem te worden.   Ik kan mijn usb poorten achteraan wel met een verlengkabeltje verlengen tot vooraan de kast en dat met duck-tape vastplakken.   Dat de aan/uit knop achteran de pc staat is al lastig genoeg.   Ik heb nu 2 usb poortjes vooraan en das heel weinig. Ik heb mij een usb lader bijgekocht om mijn toestellen op te laden, dat doe ik dus niet meer via pc.   Een fotoapparaat en een usb- stick ( om een backup te nemen) en beide poorten zitten vol. Ik heb niet graag dat die computer 24/24 met het internet verbonden is, dus een wifi MOET via USB. Ik werk graag off-line. Het geeft me een geruststellend gevoel dat die pc niet met het internet verbonden is als ik die niet gebruik.   Een kast kopen om nadien enkel nog met occasie onderdelen te kunnen vullen is niet de bedoeling.   Als ik zie welke koelers dat ze op die processoren zetten, Is dat altijd wel nodig? In laptops doen ze dat ook niet.👀   Met wat begin je? De kast, de processor of eerst de koeling?   Het bestaat, je moet gewoon alles bij elkaar brengen.  Ik denk dat ik omschreven heb wat ik wil. Een basis desktop. Ik kan voedoende uitwijden waarom ik geen laptop (meer) wil.   Groeten,   P.S.: Hou het SIMPel, zelfs dat kan ik niet😦      
    • Wat zit je nu voor onzin uit te kramen.
    • Dat klopt ... Met name als je de verkeerde processor kiest in combinatie met het "moederbord / printplaat"   wordt niet allemaal ondersteund
    • voor de creatieven onder ons =>    
×
×
  • Nieuwe aanmaken...