Ga naar inhoud

CanalDigitaal / TV-Vlaanderen

Alles over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen

6.268 onderwerpen in dit forum

• 2 reacties
    • 2,3k weergaven
  1. TVVlaanderen nu bereikbaar via e-mail.

• 13 reacties
    • 12,9k weergaven
    • 22 reacties
    • 8k weergaven
    • 12 reacties
    • 3,9k weergaven
    • 10 reacties
    • 5,3k weergaven
    • 11 reacties
    • 5,2k weergaven
  2. mis een paar nl zenders

• 3 reacties
    • 5,7k weergaven
  3. TV-Vlaanderen ASTRA3

• 1 reactie
    • 5k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,2k weergaven
  4. Gratis zenders hoe? 1 2

• 27 reacties
    • 12,5k weergaven
    • 24 reacties
    • 9,2k weergaven
  5. Belgen anamorph of letterbox?

• 13 reacties
    • 9,2k weergaven
  6. NL Radiozenders op slot!!

• 4 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,7k weergaven
  7. abonnement wijzigings formulier Canaldigitaal

• 0 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 8 reacties
    • 3k weergaven
  8. geen epg private spice

• 4 reacties
    • 3,7k weergaven
  9. TVV en Aston CAM 1.00

• 5 reacties
    • 7,6k weergaven
  10. TVV blank

• 3 reacties
    • 7,9k weergaven
    • 14 reacties
    • 5,3k weergaven

• Een notoire snelheidsduivel dus 😁 Dat er van alles gehakt wordt is alleen maar crimineel te noemen. De lucratiefste studie richting tegenwoordig.  Nog even en de verkeerslichten zijn aan de beurt.
    • s Middags om 3 uur sprak Paul Kaye die laatste woorden op de 266. De dag erna alleen nog Veronica en Caroline op de MG. Wat een enorme stilte was dat voor de muziekliefhebbers!  De 266 was voor mij het station waarmee ik de dag begon als ik de transistor aan zette en na wat uitstapjes naar de andere offshore stations was London 266 ook weer het station waar ik op eindigde.  Vrijwel alle deejays van BigL hebben hun roem behouden na het verdwijnen van de Galaxy. Radio London was voor het VK wat Veronica was voor NL..
    • Dat betekend dus ruim 2,5 miljoen boetes voor snelheden tot 5 km te snel zoals ik die ook meestal krijg. Maar ook 2,5 miljoen boetes van 42 euro ofwel ruim 100 miljoen aan boetes die totaal niets met verkeersveiligheid te maken hebben en alleen maar met de staatskas spekken.
    • Snelheidsboetes De bekeurden in beeld!   Centraal bureau statistiek   6. Conclusie In 2017 werden 5,8 miljoen snelheidsboetes uitgeschreven voor overtredingen door Nederlandse personenauto’s. Iets meer dan de helft van de bekeuringen betrof een overschrijding van de maximumsnelheid van 5 tot 10 kilometer per uur. Ruim 70 duizend boetes werden uitgeschreven voor een overtreding van de maximumsnelheid met 30 kilometer per uur of meer. Eén op de drie autobezitters kreeg ten minste één snelheids-boete in 2017. 
  • Nieuwe aanmaken...