Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.457 onderwerpen in dit forum

1. backup maken met een een @sat cx-5010.

• 1 reactie
    • 576 weergaven
    • Sat4all vriend

Richten van mijn schotel 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 3k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. Nederland 2 weg????????

• 3 reacties
    • 1k weergaven
  3. VAN THOR NAAR HISPASAT?

• 9 reacties
    • 847 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 2,4k weergaven
  4. afmetingen Dreambox 7000

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 31 reacties
    • 9,5k weergaven
  5. zender weg

• 5 reacties
    • 895 weergaven
    • 1 reactie
    • 1,6k weergaven
  6. titanium probleempje

• 7 reacties
    • 777 weergaven
  7. SG2100a rotor ?

• 5 reacties
    • 852 weergaven
    • 1 reactie
    • 537 weergaven
  8. kleine tip voor montage schotel.

• 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  9. postities schotel

• 7 reacties
    • 881 weergaven
  10. vreemde zenderlijst

• 7 reacties
    • 900 weergaven
  11. LNB afstanden wavefrontier

• 3 reacties
    • 837 weergaven

• Ik krijg wel updates binnen, vandaag KB 5070773 voor win 11 versie 24H2. Mijn Samsung windows tablet is standaard niet ges hikt voor WIN 11 volgens Microsoft. Windows 11 start op dit tablet sneller dan WIN 10. verder werkt het prima.     Dit zeggen de experts:   Hoe krijg je Windows 11 25H2? Windows 11 25H2 wordt automatisch maar gefaseerd uitgerold. Uiteindelijk zullen alle gebruikers de update dus voorgeschoteld krijgen, tenminste wanneer ze ervoor in aanmerking komen. Daarvoor moeten ze bijvoorbeeld al op Windows 11 24H2 zitten. Wil je de update zo snel mogelijk, dan kan je in je update-instellingen aanduiden dat je updates wil ontvangen zodra ze beschikbaar zijn. Microsoft geeft bij de uitrol namelijk voorrang aan die gebruikers. Wie op zijn systeem dan weer een applicatie of driver heeft staan die mogelijk niet compatibel is met Windows 11 25H2, die wordt uit veiligheidsoverwegingen naar achter in de rij geduwd. Microsoft wil eerst nagaan in hoeverre 25H2 voor die configuraties eventueel problemen oplevert alvorens de update ook naar die systemen uit te rollen.
    • Gibertini is een professionele schotel die bijv. gebruikt wordt voor GSO-installaties met honderden aansluitingen. Ze garanderen een optimale ontvangst onder de meest extreme omstandigheden. Niet met het smoesje, dat als het flink waait het zou het kunnen dat je geen ontvangst hebt. Zeker als je de schotel op het dak van een gebouw plaatst, kun je hevige wind verwachten. Daar moet je de bevestiging op aanpassen. Niet met een dunwandig buisje van 44mm. Absoluut uit den boze. Niet voor niets dat Gibertini een aanbeveling doet welke buisdiameter en wanddikte je moet gebruiken welke ik je eerder getoond hebt. Neem deze informatie ter harte en plaats de best wel prijzige Gibertini OP 125 op een fatsoenlijke stevige muurbeugel.  
    • Als ik het goed begrijp is dat juist het issue. Je zit nu wel op Windows-11 maar het is nog maar de vraag of je alle updates krijgt.
    • https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/20-oktober-2025-kb5070773-os-builds-26200-6901-en-26100-6901-out-of-band-0f533ed7-949a-4b89-8d0f-6ee751adfcd4   dat is toch al gefixttt?
    • De meest belangrijke kwestie is om te bedenken hoe het geld herverdeeld moet worden om die ellende te voorkomen of te helpen oplossen. De ellende van alle dag, die we al meer dan 20 jaar hebben laten liggen. (on-Hollands)  
  • Nieuwe aanmaken...