Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.460 onderwerpen in dit forum

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
  1. Schotel advies

• 9 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. schotel elevatie

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. LNB plaatsing

• 3 reacties
    • 998 weergaven
    • 30 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. De kracht op een schotel bij een storm. 1 2

• 18 reacties
    • 5,7k weergaven
    • 3 reacties
    • 798 weergaven
  5. feed

• 2 reacties
    • 711 weergaven
  6. wel de turksat maar geen hispasat

• 5 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 10 reacties
    • 5,2k weergaven
    • 12 reacties
    • 1,6k weergaven
  7. feed

• 3 reacties
    • 688 weergaven
  8. emu firmware

• 1 reactie
    • 887 weergaven
    • 5 reacties
    • 1k weergaven
  9. Kan het kwaad

• 10 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. triax 88 cm graden verdeling

• 2 reacties
    • 930 weergaven
  11. Esthetisch Verantwoord ?

• 1 reactie
    • 695 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven

• Ik probeer dit eerst even uit op een Window-10 VMWare machine. Die zit nog op 21H2 🙂 Duurt nu al 2 dagen om die op 22H2 te krijgen.  
    • Beste leden,   Het is al weer jaren geleden dat ik mijn schotel heb weggedaan en de ontwikkelingen hebben niet stilgelegen. Mijn technische kennis is blijven hangen bij de dreambox met OpenPLI, lekker makkelijk, image erin, settinglijst van Hans online downloaden, cccam downloaden, smartcard erin en kijken maar.   Voor mijn moeder in Spanje zoek ik een nieuwe box, zij is de dreambox gewend met OpenPLI en zij neemt graag op.   Mijn keus is nu gevallen op de Octagon SF8008 Supreme. Ik zie dat deze box nog door PLI ondersteund wordt en deze box voor een redelijke prijs met 500gb harddisk ingebouwd te krijgen is. Klopt het dat als ik deze box koop ikzelf redelijk eenvoudig het laatste image van OpenPli erin kan flashen, een softcam via OpenPli kan downloaden, kaart erin en kijken maar? Of komt er meer bij kijken? Ik heb nog een CI module van canaal digitaal met de Wereldbol, werkt deze ook erin of zal ik de nieuwste module 803 kopen en die erin doen? Dus, werkt deze box probleemloos met een softcam? Is deze box up to date voor toekomstige coderingswijzigingen van Canaal Digitaal?   Bonusoptie, kan ik IPTV zenders kijken met deze box? Als jullie een andere box adviseren is dat prima, ik overwoog ook de Vu+ 4K maar deze heeft geen wifi en is nogal groot (hoog) Het belangrijkste vindt ik gebruikersgemak, eenvoudig te flashen, zenderlijsten downloaden, cams downloaden, stabiel opnemen, PLI menu structuur
    • iMyFone LockWiper is te proberen
    • De SMW-OA-1600 is gemaakt van ABS-kunststof en zal dus nooit roesten. Bovendien is hij groter dan de T90, wat hem betere ontvangstresultaten oplevert.
    • Ja, idd 't met smalle LNB's.  Het was maar was een extra aanwijzing in de handleiding ivm het bereik.  Voorbij de door de fabrikant bedoelde hoek, zal de ontvangst afnemen, dat is niet onmiddellijk een probleem.  Binnen de specs is de versterking als bij een schotel van 110cm. Ik heb er eentje op het oog, ben foto's aan het afwachten i.v.m. de staat waarin deze is.  Oud en geen roestvrij materiaal,...
  • Nieuwe aanmaken...