Ga naar inhoud

Satelliet-TV

Stel hier alle vragen over satellietontvangst

26.500 onderwerpen in dit forum

1. Hulp gezocht met het programeren silvercard

• 1 reactie
    • 713 weergaven
    • 10 reacties
    • 2k weergaven
  2. panamsat 43 en 45 west 1 2 3

• 36 reacties
    • 7,9k weergaven
  3. Snap hier ff geen kl....te van?

• 14 reacties
    • 1,3k weergaven
  4. Hoe ontvang ik Sky channels ???

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Kan het ook aan je LNB zijn.

• 4 reacties
    • 635 weergaven
  6. welke satellieten ?

• 10 reacties
    • 1,3k weergaven
  7. Afschrijving abbo

• 1 reactie
    • 722 weergaven
  8. Low budget ontvanger 1 2

• 18 reacties
    • 2,2k weergaven
  9. Zwak signaal Eutelsat W2 op 16Oost

• 7 reacties
    • 1,5k weergaven
  10. disecq 1.1/1.2

• 1 reactie
    • 853 weergaven
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

scart audio uitgang

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  11. kaartschrijver

• 2 reacties
    • 844 weergaven
  12. diseqc1.2 ondersteunend?

• 6 reacties
    • 878 weergaven
    • 16 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 8 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 865 weergaven
    • 10 reacties
    • 1k weergaven
  13. moteck sg 2100 + extreme+usals

• 2 reacties
    • 1,4k weergaven

• Op Buitenhof zegt Generaal Eichelsheim zojuist dat USA helemaal geen mijnenvegers heeft. En ze als krijgsmacht zich zullen houden aan het internationaal recht, dus verdedigen maar niet aanvallen. Zegt Elisabeth Zegveld dat het een oorlogsmisdaad is. Zegt Ollongren dat de staat Libanon ten onrechte aangevallen wordt en er veel te veel burgerslachtoffers vallen. De Hezbollah is een terreurgroep gesteund door het Iran regime die kun je ook anders bestrijden dan Beiroet bombarderen, namelijk samen met de nieuwe Libanese gezagdragers die op parlementaire wijze gekozen zijn.   Ja je moet ook meer lezen en horen om als het kan onpartijdig te blijven voordat je zelf in de fout gaat wegens agressie. 
    • Bijna vanzelfsprekend zijn de onderhandelingen mislukt. Iran is nog steeds een maatje te groot en de diplomatie van T, V en H kennen we. Voor wie erin gelooft is het goede nieuws dat de VS de militaire kracht ter plaatse nog steeds aan het versterken is dus er zit misschien een pittig vervolg in. 
    • Natuurlijk heb ik geen beter idee om Iran van zijn kernwapens te ontdoen, dat kun je niet van mij vragen. Trump is erin gestapt met het idee even een Venezuelatje te doen opgehitst door Netanyahu. Iedereen is het erover eens dat de regime wisseling er niet is gekomen, de bevolking er slechter aan toe is en het onduidelijk is wat er nu echt weg is van dat atoom gebeuren. Ja Netanyahu preekt voor eigen parochie dat het is geslaagd maar het is maar net waar je het nieuws vandaan haalt. Trump was gewaarschuwd over de straat van Hormuz maar daarvan krijgen Nato landen de schuld die uit het niets onderdeel zijn gemaakt van een gestartte oorlog. Trump zag totaal niet aankomen dat Iran andere oliestaten zou gaan aanvallen en hoewel dat hartstikke fout is kan ik de logica wel volgen, druk op de VS om te kappen. Ondertussen is de wereldeconomie en voedselvoorziening in zwaar weer terecht gekomen.   De fout is dus de onbezonnenheid maar ook het idee de klus alleen vanuit de lucht te kunnen klaren want Trump wil geen boots on the ground. Nu is dat ook allemaal niet zo goed afgelopen, zie eerdere VS acties. Dus wat hij dan had kunnen doen? Behalve toch een grondoorlog en betere voorbereidingen misschien alleen een kernoorlog. Dat heeft in Japan wel tot snelle capitulatie geleid maar het is nog een brug te ver met veel verderstrekkende gevolgen dan we kunnen voorzien.   Daarom is mijn oprechte vraag ook waarom Iran wel als eerste gebruik zou maken van een kernwapen op het moment dat ze het kunnen? Zelfs Putin heeft het niet gedaan hoewel hij er meermalen mee heeft gedreigd! Israël heeft ze nu al dus ze worden niet voorbijgestreefd.
    • Is dat een AI gegeneerd kanaal? Als je automatisch vertalen uitzet valt het iets minder door de mand maar ik blijf daar ver weg van. Wat ik nog steeds wil en moet zien is de Louis Theroux docu The Settlers. Daarin vertellen ze zelf hoe fout ze zijn, dat is betere berichtgeving. Helaas werd die niet FTA uitgezonden of ik heb hem gemist.
    • En wie er op 7 Oktober juichend over straat liepen, helemaal blij om te zien wat er voor gruwelijkheden werden uitgehaald...
  • Nieuwe aanmaken...