Ga naar inhoud

Zilverhippie

Lid
  • Items

    893
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    9

Alles dat geplaatst werd door Zilverhippie

  1. De titel is misleidend. Play Sports Open verdwijnt als volwaardige zender en een gedeelte van de content komt op Play6 terecht. Play6 wordt een zender met meer sport dan voordien, maar niet louter en sportzender. Uit het persartikel op https://press.telenet.be/fans-van-play-sports-open-kunnen-vanaf-13-augustus-terecht-bij-play6:
  2. Ik ga uit van feiten en in die zin staat een interessant artikel op https://www.numerama.com/tech/1763510-pourquoi-la-diffusion-de-leuro-2024-en-4k-est-un-immense-defi-technique.html dat voor meer duidelijkheid zorgt over wat men in Frankrijk nu precies te zien krijgt. Als je het al sterk vindt dat TF1 de matchen in 2 kwaliteiten aanbiedt, dan doet M6 het nog een stuk beter met 4 verschillende streams (weliswaar niet allemaal beschikbaar bij dezelfde operator).
  3. Het staat er toch? Met een 1080p HDR signaal dat ze zelf upscalen en "verkopen" als 4K.
  4. Waaruit kan men dit opmaken? Nochtans berichten ettelijke sites dat dit tournooi niet in 4K wordt doorgegeven... Je hebt in die andere thread over ditzelfde onderwerp nooit geantwoord op de vraag: merk je geen verschil in scherpte tussen de banner linksboven en het logo van TF1?
  5. Dinsdagavond 9-jul-2024 met een lanceervenster tussen 20u en middernacht CET. https://www.esa.int/ESA_Multimedia/ESA_Web_TV 🤞 🚀 Alvast een opwarmertje:
  6. Dat is precies wat Dreeke zegt in zijn post, toch?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...