Ga naar inhoud

Zilverhippie

Lid
  • Items

    893
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    9

Alles dat geplaatst werd door Zilverhippie

  1. Zilverhippie

    LN24 stream

    Update van de URL: https://live-ln24.digiteka.com/1911668011/tracks-v2a1/mono.m3u8
  2. Omdat het precies DVB-C is dat meer capaciteit voor netwerkverkeer over de kabel in de weg staat.
  3. Bron: Stopzetting verkoop decoders en TV met een kaartje
  4. Toch wel, contracten en vergunningen zijn nu eenmaal niet permanent en op basis daarvan kan een tijdlijn worden opgesteld met cruciale data. Bijvoorbeeld: Timeline of changes to Freeview and Satellite TV.
  5. In goede conditie. De kaart is reeds ontkoppeld van mijn naam en kan kosteloos geactiveerd en gebruikt worden op naam van een nieuwe gebruiker als die al over digitale TV van Telenet beschikt (TV Box of decoder). Wie nog geen enkele Telenet-dienst heeft (Telenet TV, internet of vaste telefonie) betaalt eenmalig voor de activering. Vraagprijs: 35 € excl. verzendkosten.
  6. Ik hoop oprecht voor jou dat het in orde blijft met termen als "China", "Anydesk", "app" en "niet vragen hoe en wat" in dezelfde zin. 😰
  7. Zilverhippie

    Chromecast

    Mijn eerste zoekresultaat in Google: https://support.google.com/chromecast/answer/6254654
  8. Zilverhippie

    Google Streamer 4K

    Je ziet enkel de apps die ik op mijn Streamer geïnstalleerd heb. TV Vlaanderen haal je ook gewoon uit de Play Store net als degene die je ziet hierboven.
  9. Zilverhippie

    Google Streamer 4K

    Ja, waarom niet? Daar zijn ze toch precies voor bedoeld.
  10. Naar aanleiding van een test op IBC2024 en eerdere tests, vnl. in Duitsland wou ik deze uitzendtechniek hier even onder de aandacht brengen. Op een korte vermelding door Drs. IJzerbout na valt hier op het forum nog niets over te vinden, maar het lijkt erop dat we de komende jaren steeds meer gaan horen van 5G Broadcast. In het kort: 5G Broadcast maakt de distributie van tv- en radiozenders en andere mediacontent via 5G mobiele netwerken mogelijk zonder voor elke gebruiker een nieuwe stream te moeten opstarten. Er wordt één signaal uitgezonden voor alle ontvangstapparaten, net zoals bij traditionele uitzendingen. Een gsm-contract of simkaart is niet nodig. Een ontvangstapparaat dat compatibel is met 5G Broadcast, zoals een smartphone, tablet of entertainmentsysteem in de auto, is voldoende. Er zijn al prototypes beschikbaar. https://en.wikipedia.org/wiki/5G_Broadcast
  11. Stel je voor @sattv4iedereen hiermee aan de slag was gegaan.
  12. Waarschijnlijk isopropanol of isopropylalcohol. 'k Snap ook niet waarom men niet gelijk een antwoord kan geven dat niet opnieuw een andere vraag creëert.
  13. Dat doet hij niet alleen hier. Op minstens één ander forum is hij daarop al aangesproken door een moderator. Wie kickt op reclame moet inderdaad naar de NL commerciëlen kijken. De Vlaamse commerciële zenders houden het dan nog netjes in vergelijking daarmee.
  14. En je hebt geen Bancontact?
  15. Ik mag hopen dat je niet enkel de titels van de threads leest en ze meteen ook voor waar aanneemt. https://www.sat4all.com/forums/topic/381522-play6-wordt-een-sportzender/#comment-2747677
  16. Het is geen sportzender en wordt ook niet zo genoemd.
  17. Ik denk dat je op een device van betere kwaliteit zoals een nVidia Shield of Apple TV wel langere ondersteuning kunt verwachten.
  18. Check de bron voor updates, de tabel wordt af en toe bijgewerkt:
  19. https://www.sat4all.com/forums/settings/
  20. The King's Man https://www.imdb.com/title/tt6856242/
  21. Het gaat wel onoverzichtelijk worden als je voor elk topic dat je start hetzelfde woord gaat gebruiken.
  22. De non-verbale expressie en communicatie gaat jammer genoeg vaak verloren op een medium zoals een forum waardoor een zin of een woord anders kan worden geïnterpreteerd dan wat ermee bedoeld was. Gelukkig bestaat hiervoor een hulpmiddeltje onder de vorm van emoticons. 😉
  23. Niemand die zegt dat die cyclocrosswedstrijden mee gaan naar Play6. Telenet heeft nog sportzenders waarop nu ook al veldrijden wordt getoond, weliswaar tegen betaling.
  24. Ik heb het ook 3 keer moeten lezen voor ik er iets van verstond, maar vermoedelijk doelt hij op het stopzetten van Antenne-TV bij TV-Vlaanderen, is hij op zoek naar een alternatief en heeft hij gekozen voor satelliet van TV-Vlaanderen waarbij de schotel van het geleverde pakket groter uitvalt dan gewenst.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...