Ga naar inhoud

cookie monster

Lid
  • Items

    11.324
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    46

Alles dat geplaatst werd door cookie monster

  1. Hier is de 40°C in de schaduw in de piek net gehaald !!
  2. Schijt aan de wet 😉, nooit gepakt , nooit klachten van de buren gehad , Ze keken wel eens als die aanstond , ik liet hen dat dan ook weten !! Het zat op een vrij kanaal , alhoewel .... RTBF 1 Léglise , provincie Luxemburg , was hier enkel te ontvangen met condities !! En zo ver geraakte ik zelfs niet met dat zendertje .... stel je voor 🫣 Ik had dat ding ook niet altijd aanstaan !! Hier kon ik ook 2 zaken bekijken via de 2,4ghz (analoog) !! ivm De frituur was handig (op +/- 150m) , te veel volk , niet aanschuiven !! Ik sloot ook mijn satellietontvanger op mijne 2,4ghz aan , dezelfde frequentie , in de frituur kon men die blijkbaar ook nog net ontvangen als ze hun bakje uitzette !! Een schoteltje van 64cm hielp natuurlijk wel wat !! 📡 Ik heb hen er nooit iets over gezegd !! 😁
  3. Absoluut zelfs !! Zelfs zwemmen in uw eigen zweet !! 🤢
  4. Miauw , ik zou ook liever een koele bomma naast mij hebben 😁 2 van 30 mag ook nog net , dubbel fun ☺️ https://www.facebook.com/reel/982380174278093 Oh , ik heb hier geen airco , wel ARKO 😁
  5. Gij nieuwsgierige 🥳 https://www.facebook.com/luxarts.net/photos/giant-cat-sofa-️-httpsluxartsnetcat-shaped-sofas/122228624510215542 🐈‍⬛🐈
  6. Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !!
  7. Om af te koelen:
  8. Ik ben aan het skiëen 🥳 Oh wacht , ik ben aan het dromen !! 😔µ Mijn 2 huisgenoten liggen hier naast mij op de zetel en ik ben ondertussen op mijne comfoeter aan het rammen !!
  9. Ik bevries hier , ik heb de verwarming dus wat hoger gezet 🥳🧊
  10. Onlangs via overschrijving een bestelling in Duitsland gedaan , 1 dag later werd de betaling door het bedrijf bevestigd , en .... 3 dagen later werd het pakket alhier netjes aan huis geleverd !! 🥳🎼🎵🎶
  11. Politiekers & zakkenvullen ?? Onmogelijk !! 🥳😇 Da' macheerde werkelijk , mijn buren konden meekijken 📺 https://www.sat4all.com/forums/topic/357979-wat-voor-een-antenne-is-dit-s-band-24ghz/page/10/#findComment-2596569
  12. LW BBC 4 😔
  13. Back to the future 🥳
  14. Destijds mijn mooie CN-100P/RF , blikseminslag vlakbij , gevolg: videokant doet het nog , maar de RF uitgang naar de jakkamakka !! Destijds mijn analoge VHF K11 TV-zendertje (toevallig ontdekt) !!
  15. cookie monster

    Moppen deel 4

    Binnenkort geven die dan mogelijk weer verse eitjes 🥚🍳
  16. Sesamstraat , jaren 70 jeugdsentiment (1976 - ) , onvergetelijk !! RIP o.a. "Ernie" , Meneer Janssen , Graaf Tel en Kermit de Kikker
  17. De Franse multistream zijn sowieso FTA , uitgezonderd Paris Première !!
  18. Ik weet het , maar alhier , compleet verloren geld !! 1) RTBF , geen signaal 2) Digitenne , geen signaal 3) Ook het aanbod boeit mij sowieso zelfs geheel niet !! Zo ook heb ik daarom geen interesse in telenet , orange , proximus , scarlet , TV Vlaanderen , canal digitaal , enz .... !! Zelfs VTM GO & VRT Max kijk ik nooit (vrt max echt zeldzaam) !! Mocht ik Freeview kunnen ontvangen , dan zou ik het wel doen !! Youtube is nu mijn hoofdkanaal !! Satelliet heeeel sporadisch , enkel FTA !!
  19. Ik mis DVB-T2 geheel niet !! Met DVB-T heb ik in het begin effe lol gehad , maar .... ik steek er dus zelfs geheel geen geld meer in !!
  20. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/02/busongeval-buggenhout-intern-bericht En weer ene van dezelfde maatschappij op dezelfde plek , schijt aan de verkeersregels !! Werkelijk onverantwoord , ongelooflijk !! Nu gelukkig zonder ongeval !! Firma aanklagen , en buitengooien !! Waar dienen verkeersregels voor ?? Mocht pipo die geen passagiers bij hebben , en die knalt dan , en die blijft erin , weeral een criminineel minder op deze Aardbol !!
  21. https://www.hln.be/bizar/flitsfoto-van-vrouw-met-rollator-gaat-viraal-snelste-oma-van-duitsland~a400af31 Speedy Granny 😁 In haar geval , het juiste moment 🤣 Ik zou die rollator toch eens op rollen zetten , ge weet maar nooit 🛒, en vervolgens die rollator in beslag nemen , LOL 🥳 Wat een snelheidsmaniak 🤣
  22. Via internet , geen gratis live stream:
  23. https://www.hln.be/binnenland/al-eerder-klachten-over-buschauffeur-die-betrokken-was-bij-spoorongeval-met-vier-doden-in-buggenhout-bevestigt-provinciebestuur~a65fad4f Holy aambeien , dit stinkt echt knoerhard !! Dit moet hard aangepakt worden !! Hopelijk kunnen de overlevende & familie van de overleden slachtoffers er iets financiëel aan overhouden !! Maar .... vermoedelijk:
  24. of een andere digitale norm , zou ook kunnen natuurlijk !! Ik ben geen technieker , maar het is een gedachte 🙂 Digitaal via VHF Band 1 (47–68 MHz) , minder vermogen nodig !!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...