-
Items
11.322 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
-
Dagen gewonnen
46
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door cookie monster
-
Absoluut zelfs !! Zelfs zwemmen in uw eigen zweet !! 🤢
-
aangekondigde hitte overwinnen zonder airco?
cookie monster reageerde op slider's onderwerp in Off topic
Miauw , ik zou ook liever een koele bomma naast mij hebben 😁 2 van 30 mag ook nog net , dubbel fun ☺️ https://www.facebook.com/reel/982380174278093 Oh , ik heb hier geen airco , wel ARKO 😁 -
aangekondigde hitte overwinnen zonder airco?
cookie monster reageerde op slider's onderwerp in Off topic
Gij nieuwsgierige 🥳 https://www.facebook.com/luxarts.net/photos/giant-cat-sofa-️-httpsluxartsnetcat-shaped-sofas/122228624510215542 🐈⬛🐈 -
Doe mij maar een op adres geleverde Bezorging
cookie monster reageerde op Tonskidutch's onderwerp in Off topic
Zo gaat dat hier altijd , en zij tekenen ook zelf telkens de app !! -
-
aangekondigde hitte overwinnen zonder airco?
cookie monster reageerde op slider's onderwerp in Off topic
Ik ben aan het skiëen 🥳 Oh wacht , ik ben aan het dromen !! 😔µ Mijn 2 huisgenoten liggen hier naast mij op de zetel en ik ben ondertussen op mijne comfoeter aan het rammen !! -
-
Doe mij maar een op adres geleverde Bezorging
cookie monster reageerde op Tonskidutch's onderwerp in Off topic
Onlangs via overschrijving een bestelling in Duitsland gedaan , 1 dag later werd de betaling door het bedrijf bevestigd , en .... 3 dagen later werd het pakket alhier netjes aan huis geleverd !! 🥳🎼🎵🎶 -
Politiekers & zakkenvullen ?? Onmogelijk !! 🥳😇 Da' macheerde werkelijk , mijn buren konden meekijken 📺 https://www.sat4all.com/forums/topic/357979-wat-voor-een-antenne-is-dit-s-band-24ghz/page/10/#findComment-2596569
-
The BBC on longwave 1924-2025
cookie monster reageerde op de vrije fries's onderwerp in Nieuwsberichten
LW BBC 4 😔 -
Back to the future 🥳
-
Destijds mijn mooie CN-100P/RF , blikseminslag vlakbij , gevolg: videokant doet het nog , maar de RF uitgang naar de jakkamakka !! Destijds mijn analoge VHF K11 TV-zendertje (toevallig ontdekt) !!
-
-
Wim T. Schippers is op 83-jarige leeftijd overleden.
cookie monster reageerde op ceesv's onderwerp in Off topic
Sesamstraat , jaren 70 jeugdsentiment (1976 - ) , onvergetelijk !! RIP o.a. "Ernie" , Meneer Janssen , Graaf Tel en Kermit de Kikker -
De Franse multistream zijn sowieso FTA , uitgezonderd Paris Première !!
-
Antenne TV - TVVlaanderen stopt
cookie monster reageerde op stevenvc19's onderwerp in DVB-T / DVB-T2 / DAB
Ik weet het , maar alhier , compleet verloren geld !! 1) RTBF , geen signaal 2) Digitenne , geen signaal 3) Ook het aanbod boeit mij sowieso zelfs geheel niet !! Zo ook heb ik daarom geen interesse in telenet , orange , proximus , scarlet , TV Vlaanderen , canal digitaal , enz .... !! Zelfs VTM GO & VRT Max kijk ik nooit (vrt max echt zeldzaam) !! Mocht ik Freeview kunnen ontvangen , dan zou ik het wel doen !! Youtube is nu mijn hoofdkanaal !! Satelliet heeeel sporadisch , enkel FTA !! -
Antenne TV - TVVlaanderen stopt
cookie monster reageerde op stevenvc19's onderwerp in DVB-T / DVB-T2 / DAB
Ik mis DVB-T2 geheel niet !! Met DVB-T heb ik in het begin effe lol gehad , maar .... ik steek er dus zelfs geheel geen geld meer in !! -
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2026/06/02/busongeval-buggenhout-intern-bericht En weer ene van dezelfde maatschappij op dezelfde plek , schijt aan de verkeersregels !! Werkelijk onverantwoord , ongelooflijk !! Nu gelukkig zonder ongeval !! Firma aanklagen , en buitengooien !! Waar dienen verkeersregels voor ?? Mocht pipo die geen passagiers bij hebben , en die knalt dan , en die blijft erin , weeral een criminineel minder op deze Aardbol !!
-
https://www.hln.be/bizar/flitsfoto-van-vrouw-met-rollator-gaat-viraal-snelste-oma-van-duitsland~a400af31 Speedy Granny 😁 In haar geval , het juiste moment 🤣 Ik zou die rollator toch eens op rollen zetten , ge weet maar nooit 🛒, en vervolgens die rollator in beslag nemen , LOL 🥳 Wat een snelheidsmaniak 🤣
-
transpondernieuws juni 2026
cookie monster reageerde op de vrije fries's onderwerp in Zenderlijsten en frequenties
-
https://www.hln.be/binnenland/al-eerder-klachten-over-buschauffeur-die-betrokken-was-bij-spoorongeval-met-vier-doden-in-buggenhout-bevestigt-provinciebestuur~a65fad4f Holy aambeien , dit stinkt echt knoerhard !! Dit moet hard aangepakt worden !! Hopelijk kunnen de overlevende & familie van de overleden slachtoffers er iets financiëel aan overhouden !! Maar .... vermoedelijk:
-
of een andere digitale norm , zou ook kunnen natuurlijk !! Ik ben geen technieker , maar het is een gedachte 🙂 Digitaal via VHF Band 1 (47–68 MHz) , minder vermogen nodig !!
-
Ook leuk zou zijn mocht men ook LPAM hanteren in heel Europa !! Dat ze in Zwitserland weer FM zouden inbrengen , wat met bv digitaal via FM ?? Of bv digitaal via VHF Band 1 (47–68 MHz) , bv 50 & 51 & 52 mhz
-
https://www.nieuwsblad.be/buitenland/drugshond-zorgt-voor-ongemakkelijk-moment-wanneer-hij-tijdens-demonstratie-viceadmiraal-viseert/154271752.html Woefie is goed opgeleid , en doet wat die moet doen , elk moment !!
