Ga naar inhoud


Veel Canaldigitaal nieuws:-)))


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Aston heeft al bevestigd dat de ontvangers met embedded Astoncrypt het doen op Mediaguard 2.<p>C*n*l+ ziet op dit moment dat de verkoop van de orginele Mediaguard minder is dan de ontvangers zoals de Aston Simba en de XSAT.<p>Het is meer bangmakerij.<p>Veel kabelkopstations draaien op een CI.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik er nu blij mee ben. frown.gif" border="0

Dat word dus 1 ontvanger voor de fta kanalen, en 1 voor ned. 1 tm fox-8.

Handig !

gisteren postte Mimisiku al zo'n negatief bericht, blijkt het nog waar te zijn ook.

ik begin me lichtelijk genaaid te voelen.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er niet zo over in zitten.

Volgens de europeserichtlijnen, en dus ook de nederlandse, is C*nal verplicht zo uit te zenden dat het ook mogelijk is de programma's te zien met een ci-ontvanger. laugh.gif" border="0

Dit in verband met de mededingswetgeving.<p>Groeten,

Humpty D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook gelezen dat de aston modules op dit moment, in de testfase, nog problemen hebben met de nieuwe kaarten, maar aangezien Nederland pas als derde land aan de beurt is na Italië en Frankrijk is de algemene verwachting dat tegen de tijd dat de kaart in Nederland wordt geïntroduceerd, de astons al weer zullen werken. Dus het lijkt me nog steeds geen reden voor paniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr> -Cinecinemas en X-Zone binnenkort in Irdeto 1

<hr></blockquote><p>Aan de ene kant een commerciele gedachte. Komen ze de irdeto-ouwe-bakkies gebruikers ook 's tegemoet. Aan de andere kant: laat ze 's met Freek gaan praten, die kan ze zo vertellen dat X-zone en Cinecinema's nu ook met de ouwe pacejes is te ontvangen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het me haast niet voorstellen dat canal+ met weer zo´n grap komt.

Hoe vaak hebben ze ´m dit niet geflikt. Gaat de consumentenbond nu niet eens definitief naar de rechter...? Nou ja, afwachten maar.

Wat betreft Irdeto begrijp ik het niet helemaal. Ik dacht dat ze daar van af wilden...?

frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <p>Aston zal waarschijnlijk met een upgrade gaan komen voor de nieuwe aplicatie en zal gaan gelden vanaf de versie modulen 1.04.<p>Maar hou er nu eens rekening mee dat Canal-Digitaal meer fabels de wereld in heeft geholpen.<p>Waar zijn die PPV kanalen die ze beloofd hebben eind 2001 ik heb ze nog niet gezien.<p>Net als @murdock zegt het is meer bangmakerij. <p>Begin februarie zou Canal-digitaal een nieuwe kaart gaan leveren bij de nieuwe receivers. Dit is uitgesteld met 5 maanden. En nu gaan ze vertellen dat er pas in het vierde kwartaal gewisseld word van kaart. Ik begin me nu echt af te vragen waarom ze nou elke keer lopen te zeuren wij gaan wat nieuws brengen laat ze nu eens direct zeggen wij gaan op die datum wat nieuws brengen DAT DOEN ZE DUS NIET. Omdat ze nog niet zeker zijn van hun zaak. want in hun achterhoofd weten ze dat het binnen een maand publiek is.<p>Maar de hobbyist kan zijn lol niet op er valt weer wat te kraken en daar hou ik weer van het is een leuke sport om te doen.<p>Mazll

Avalon <p>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nu vooral lees van laten we maar zeggen commercieël ingestelde mensen is van:komt niet zo ver en komt wel een patch voor dit of dat. Maar ik heb nog geen één van hen horen en zien zeggen:Als je niet Mediaguardontvonger het niet meer doet vanaf de kaartwissel krijg je van mij je centjes terug. Dus dan toch misschien een beetje bang dat de woorden deze keer wel op waarheid berusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LeeO,

Niemand van de leveranciers hoeft te zeggen dat de centjes worden teruggegeven als de Mediaguard-ontvanger niet meer werkt na een kaartwissel omdat;<p>Als je een diesel-auto koopt kun je na 2 jaar ook niet je centjes op jouw voorgestelde wijze terug krijgen omdat de diesel bijv. niet meer verkrijgbaar is.<p>De kaart-wissel is juist bedoeld voor alle niet originele C+ Mediaguard ontvangers, niemand hoeft dus tegen jouw deze garantie uit te spreken als jij je zorgen maakt om jouw originele Mediaguard ontvanger.<p>Sorry, ik ben geen leverancier maar heb wel een leuke sat-hobby waarbinnen al vele leuke resultaten zijn behaald. Maar er blijven risico's aan kleven gelijk en in vergelijk met een modelvliegtuigje, deze kan neerstorten en dat kost .... auw !!!! hobby-pegels om maar weer een voorbeeld te noemen.<p>Kortom, maak nu geen negatieve stemming-makerij binnen de Seca Sat-hobby maar maak onderscheid tussen je hobby en het officiele kijken en bedenk dat de Seca-I hack ook niet binnen 1 week was gerealiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...