swa Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 terug de dbox1 uit de kast gehaald. vroeger dad ik win 98 op de pc staan en nu win xp. met deze lukt het me niet meer. met settings geen probleem maar kan geen nieuwe software meer laden. lukt het dan niet meer met win xp. mvg swa
Moderator Matchless Geplaatst: 10 oktober 2004 Moderator Geplaatst: 10 oktober 2004 ik gebruik altijd dvb-edit.is op het net wel ergens te vinden.daar kan je ook je firmware mee vervangen.een ander goed proggie is set-edit. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Duikertje Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Heb het zelfde probleem gehad en gebruik nu het programma Transbox en dat werkt perfect. Je kunt er zowel de Firmware als de settings mee in zetten.
Funfreak Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Mocht je een SCSI kaart in je PC hebben, dan is het nog sneller en beter om het via SCSI te doen. Software staat er dan in 1 minuut in.
swa Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2004 bedankt allemaal zal het even opzoeken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen