Ga naar inhoud


[Nokia] DVB2000 of NoOneManIt


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen deze software. Persoonlijk vind ik DVB2000 erg mooi qua vormgeving. Maar zijn er ook nadelen, voordelen. Ik ben reuze benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

met de noonemanit kan je meer instellen/veranderen/uitzoeken maar heeft geen ac3.dit heeft de dvb2000 beta versie wel,maar kan je niet zoveel mee doen als bovengenoemde.

noonemanit is ook sneller met zappen.beide zijn echter goed,het ligt er aan wat je ermee wilt.

kijken of experimenteren.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: NoOneManIt in de nokia zetten. Alle kanalen bij langs om deze evt. goed in te stellen Pid,s en Ecm enz.. Uiteraart de kanalen updaten.

Daarna de gewenste DVB versie er in zetten.

Bij mij werk het goed. Het snelst gaat het via Scsi.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leg eens even uit , eerst NoOneManIt in de Nokia en dan de gewenste DVB ? Die overschrijft NoOneManIt toch weer ! Wat bereik je hiermee ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ie bedoeld dat je dan eerst de settings naar je computer moet saven en later de settings weer terug zetten als je de software van de nokia veranderd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...