Ga naar inhoud


Epg loopt een 1 uur achter


Gast

Aanbevolen berichten

Ik trof vandaag ook een Topfield envelop in m'n brievenbus aan.

 

M'n MHWEPG werkt echter nog niet.

 

Heb nu wel een paar fraaie Koreaanse boekenleggers. Komen altijd van pas.

 

Groet!

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 221
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tina says:

 

I and all of our staff feel so sorry for the inconvenience to the customers.

As far as I know, the beta test of TF5000PVR will be re-started today and the new firmware will upload the website next week.

Could you wait for it one more week? I am really sorry to say like that.

 

De zoveelste loze belofte?

 

Luke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De zoveelste loze belofte?

Wanneer ze nu weer beta testen zijn gestart is het totale onzin om al een release datum te noemen. Maar ja koreaanse Tina lijkt er een leuke dagtaak aan te hebben om dit soort onzin naar buiten te brengen......

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk krijgt ze ook enkele duizenden mailtjes per dag.. Maar wat wil je dan?? Dat er een instabiele software wordt gereleased?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Waarschijnlijk krijgt ze ook enkele duizenden mailtjes per dag.. Maar wat wil je dan?? Dat er een instabiele software wordt gereleased?


Wacht liever een maandje langer op stabiele firmware dan dat ze een onstabiele firmware uit brengen vandaag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt natuurlijk in zekere zin helemaal gelijk Murdock. Alleen maakt Topfield het gewoon voor zichzelf heel moeilijk. Als men gewoon eerlijk had gezegd "ze zijn nog aan het testen en we weten niet waarneer de nieuwe software komt" dan komt het 1 keer hard over maar is men dat na een dag van teleurstelling de volgende dag alweer kwijt.

 

Nu worden er steeds weer nieuwe beloften gedaan die steeds weer worden bijgesteld. Dat schaadt de merknaam Topfield omdat het steeds meer als onbetrouwbaar overkomt. En dan gaan oude bekende gegevens uit het eigen land ook weer zwaar meetellen. Denk aan de ronduit slechte ondersteuning van de Nederlandse importeur.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen,

 

Laten we wel wezen: een half jaar wachten op een fix van een slecht functionerende EPG is buiten alle proporties. Het is de beslissing van Topfield geweest om deze fix in te sluiten in een complete nieuwe release. Dat vindt ik niet slim. Beter was: eerst een fix, daarna een nieuwe release. Dan was er wat mij betreft ook geen tijdsdruk geweest.

 

Het moet een communicatieprobleem zijn dat Topfield het belang van die EPG fix niet inziet. Wellicht dat de gebrekkige vertegenwoordiging van Topfield daar debet aan is.

 

Tot zover Den Haag.....

 

Luke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben hier een zeer tevreden Topfield gebruiker, gebruik de ontvanger met veel plezier. Wat de EPG betreft vind ik het jammer dat het niet meer werkt, er had al lang en fix voor moeten zijn. Maar wat ik een veel groter probleem vind is dat ik nu al zes keer met Canaldigitaal heb moeten bellen omdat de datum van de kaart een paar maanden is terug gezet. De harde schijf wordt hier ontzettend veel gebruikt en alles wat ik opneem zet ik ongecodeerd op de schijf en toch verandert de datum. Ik vind dat dit voor zo'n ontvanger in deze prijsklasse niet moet kunnen. Verder is het een top ontvanger en ik hoop dat dit probleem in de toekomst ook opgelost kan worden door Topfield.

Dreambox One Ultra HD/Dreambox 8000 HD/Dreambox 500 HD/2x Xtrend ET400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo MpF1,

 

Zo doe ik het ook en dat mag geen probleem geven, mits je bij die ongecodeerde opnames de kaart uit de ontvanger haalt als je hem wilt bekijken. In ieder geval als de datum van opname langer geleden is.

 

Bijvoorbeeld: je kaart is momenteel geldig t/m 28-2-2005. Als je in januari iets opgenomen hebt en dat in maart gaat bekijken, dan gaat het dus fout. Gewoon ongecodeerd en kaart eruit, dan moet het nooit problemen geven.

 

Dit verzin ik niet zelf hoor, maar heb ik in de loop van de afgelopen maanden opgestoken door het lezen van dit forum.

 

Groeten en suc6, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bestaat er een TAP die de MediaHighWay EPG op ON kan zetten in het settings menu, vervolgens automatisch de EPG data op kan halen en dan de MediaHighWay EPG weer op OFF kan zetten (en dit elke morgen kan herhalen)?

 

Dit omdat als je de MediaHighWay op OFF zet in het settingsmenu op veel andere kanalen de EPG NOW en NEXT te zien is, staat hij op ON dan blijkbaar niet.

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja deze bestaat dit is versie 3.1 en is te downloaden op mijn site Klik

Maar deze werkt niet goed met de nieuwe firmware, omdat de mediaepg dan niet meer wordt weergegeven.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ja deze bestaat dit is versie 3.1 en is te downloaden op mijn site Klik
Maar deze werkt niet goed met de nieuwe firmware, omdat de mediaepg dan niet meer wordt weergegeven.


Ik heb de nieuwe firmware erop dus misschien beter maar niet deze versie gebruiken. En de versie 4.0 zet de MediaHighWay niet op ON en OFF helaas.

Weet jij wie de maker is van deze Tap, misschien kunnen we het aan hem vragen om de versie 4 aan te passen?
Gr.
Ranon

TF5000 PVR - 250 GB - FW Mrt. 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...