Ga naar inhoud


Telenet DigitalTV via NewCS ?


Gast pheno

Aanbevolen berichten


  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: digitaal kijker
en dan nog in een topic wat die zelf gestart heeft daar,
als die slim is verwijdert die z'n posting hier.


Geef daar eens een reden voor waarom moet hij het verwijderen??
Nu moeten de mensen het doen met een gammele Telenet box als hij de bijhorende keys uit de ontvanger kan halen kun je de kaart op een eigen ontvanger gebruiken een Dreambox DVB-C bijvoorbeeld.

Lijkt me ook niets illegaal aan dat Telenet er niet blij mee zal zijn het zij zo. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar als telenet wilt dan veranderd de versie van de kaart (rev versie die veranderd of iets anders) en dan mag je weer opnieuw beginnen,

en ze zullen de personen ook opzoeken die het doen op die manier,

om maar te zwijgen van de rechtzaken die telenet gaan starten tegen mensen die dit op die manier gebruiken.

telenet verliest op die manier veel geld waar ze met een huurbox elke maand aan kan verdienen,

en dan zwijgen we nog van de on demand die ooooh zo wordt opgehemeld door iedereen en door telenet.

maar wie beter weet die weet wel dat het een zero is het SD on demand materiaal.

en de persoon die dit openbaar maakt zal ook wel kunnen last krijgen met telenet,want wees zeker dat ze hier ook meelezen en ze kunnen het ip opeisen en die personen opzoeken als ze willen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast charles_duco

Ik zie geen enkele reden om mijn vorige post te verwijderen. Iedereen heeft toegang tot internet. Ik heb gezocht, en gevonden, niets meer dan dat.

 

Informatie is er toch om te delen met anderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hetgeen jij verteld is wel gevaarlijk,

je doet je er zelf niets goed mee,

als je telenet aan de deur krijgt moet je zelf wel weten,

deze dingen zijn iets wat Telenet niet goedspreekt en zal er alles aan doen dat dit gestopt zal worden deze optie.

je hebt zelf op een ander forum ook met je nick iets gestart.

wil je enkel waarschuwen bij zo dingen te plaatsen.

en mensen die het al werkend hebben zullen binnenkort wss alles op zwart zien gaan doordat telenet iets zal veranderen.

die zullen ook al niet erg blij zijn met deze berichtgeving.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: charles_duco
Ik zie geen enkele reden om mijn vorige post te verwijderen. Iedereen heeft toegang tot internet. Ik heb gezocht, en gevonden, niets meer dan dat.

Informatie is er toch om te delen met anderen?

Juist, ja.
Maar wees niet verbaasd als enkele mannen in uniform daar anders over denken.
Of als er straks naar Nagra3 overgegaan wordt, en je weer mooi egaal zwart beeld krijgt.
Denk je echt dat ze al die moeite deden om alles 4dubbel te beveiligen, om het nu gewoon te zien openkrijgen ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
maar als telenet wilt dan veranderd de versie van de kaart (rev versie die veranderd of iets anders) en dan mag je weer opnieuw beginnen,


Als de versie van de kaart veranderd kost het een paar miljoen voor Telenet en waarom opnieuw beginnen je hebt de boxkey en RSA key toch al.

Origineel bericht van: digitaal kijker

en ze zullen de personen ook opzoeken die het doen op die manier,
om maar te zwijgen van de rechtzaken die telenet gaan starten tegen mensen die dit op die manier gebruiken.


Wat doe je fout dan of illegaal vooropgesteld dat het een koop box is en geen Telenet huurontvanger.

Origineel bericht van: digitaal kijker
telenet verliest op die manier veel geld waar ze met een huurbox elke maand aan kan verdienen,
en dan zwijgen we nog van de on demand die ooooh zo wordt opgehemeld door iedereen en door telenet.
maar wie beter weet die weet wel dat het een zero is het SD on demand materiaal.


Als je met een Telenet kaart kijkt met een eigen box lijkt me er niets aan de hand en verliest Telenet niets.
Vrije hardware keuze bij Telenet zou al oplossen dat niemand dit meer doet.

Origineel bericht van: digitaal kijker
en de persoon die dit openbaar maakt zal ook wel kunnen last krijgen met telenet,want wees zeker dat ze hier ook meelezen en ze kunnen het ip opeisen en die personen opzoeken als ze willen.


Ja maar nogmaals je mag toch wel je eigen gekochte box onderzoeken wat er mogelijk is ook mag je een ander helpen met zoiets lijkt me.
Je gaat er volledig aan voorbij dat er iets illegaal of strafbaarst wordt gedaan. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je al eens het dikke boekje van telenet gelezen met de regels enzo van telenet,

daar staan genoeg dingen in die je direct zal doen zwijgen als je zegt dat je het voor je eigen doet en het open hebt op geen telenetbox.

zij maar zeker dat telenet (als ze een rechtzaak spannen) die winnen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast charles_duco

Ik denk dat jij wel heel kort door de bocht gaat.

Tussen de regels lees ik zelfs dat je me van allerlei illegale praktijken beschuldigt.

Je veronderstelt dingen die er niet zijn en die ik nooit zou doen.

 

Mijn enige bedoeling is om met een officiële Telenet-smartcard en een officiëel kabelabonnement thuis tv te kunnen kijken op een toestel naar keuze.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: charles_duco
Ik denk dat jij wel heel kort door de bocht gaat.
Tussen de regels lees ik zelfs dat je me van allerlei illegale praktijken beschuldigt.
Je veronderstelt dingen die er niet zijn en die ik nooit zou doen.

Mijn enige bedoeling is om met een officiële Telenet-smartcard en een officiëel kabelabonnement thuis tv te kunnen kijken op een toestel naar keuze.

Dat zijn allemaal nobele bedoelingen, maar Telenet zal dit niet zo zien.
En grote firma's hebben veel geld.
Kun je raden aan wiens kant het gerecht staat.
Als je slim was geweest had je dit niet op een forum geplaatst (2 dan nog !)
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar dat wilt telenet net niet en zal alles doen om dat tegen te gaan.

en ik zeg niet dat je iligaal bezig bent,je zit het zelf te verkondigen op dat ander topic hoe je er aan kan komen en uw kaart te posten enzo.

wil je alleen waarschuwen dat je moet opletten wat je post.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...