Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast pheno

Telenet DigitalTV via NewCS ?

Aanbevolen berichten

ik heb een telenetbox die ik huur en waarop ik telenet kabel kijk,en niet op andere wegen kijk naar kabel.

ik ken alleen telenet heel erg goed,en weet wat die willen doen en kunnen doen om iemand maar iets af te pakken wat die probeert te doen,

ik spreek het gebruiken van een telenetkaart op een niet telenet box niet goed,omdat je al ten eerste de regels overtreed van telenet zelf en ten 2de je strafbaar bent volgens telenet en zij er alles aan zullen doen om die personen die dit tegenwerken te zoeken en hen via gerechterlijke weg aan te pakken.

en waar zeg ik dat ik het heb via een niet telenetbox.

ik kende die site zelf niet.

en jij spreekt wel op die site dat je die dingen allemaal wel wilt doen,

ik niet hé.

je beschuldigd mij van iets waar ik niets mee te maken heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Citaat:
Origineel bericht van: Matchless

Hij heeft de regels hier niet overtreden en dat is hier van belang.

Hij wijst alleen op google en wilt zijn kennis delen.

Wacht eens eventjes, hij verwijst niet zomaar naar google, hee.

Hij geeft de trefwoorden in om op een site terecht te komen waar hij zelf dan weer andere dingen schrijft.

Dus als je boardrules wilt overtreden, schrijf je ze zelf op een ander board, en geeft dan hier de google link ?

Origineel bericht van: Matchless

Jammer voor jullie als je geen beeld meer heb maar het gaat om de hobby en niet het gratis kijken.

Niemand via de kabel kan gratis kijken, anders moet je zeggen dat wie een koopbox gekocht heeft ook "gratis" kijkt, want die betaalt ook alleen maar zijn maandelijks abonnementsgeld.

Ik dacht trouwens dat het van charles_duco zelf zijn bedoeling was om op een alternatief toestel te kijken...

Als een lid zich niet conform de Sat4All regels post dan wordt er ingegrepen.

Hier hebben we het over de techniek .

En je bent behoorlijk offtopic aan het gaan. De eerste de beste die nu offtopic gaat mag even afkoelen.

bevalt je het niet kan je altijd bezwaar maken via PM of het moderatorbutton..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen