Ga naar inhoud


Telenet DigitalTV via NewCS ?


Gast pheno

Aanbevolen berichten


  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast charles_duco
Origineel bericht van: digitaal kijker
heb je al eens het dikke boekje van telenet gelezen met de regels enzo van telenet,
daar staan genoeg dingen in die je direct zal doen zwijgen als je zegt dat je het voor je eigen doet en het open hebt op geen telenetbox.

Ik weet dat ik inderdaad mijn garantie op de Digibox kwijt ben, maar de garantie was sowieso al verlopen omdat mijn Digibox al redelijk oud is.
Origineel bericht van: digitaal kijker

zij maar zeker dat telenet (als ze een rechtzaak spannen) die winnen.

Ze kunnen me niets ten laste leggen want ik heb niets illegaals gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

je bent wel van plan volgens die andere site om de kaart open te krijgen op een niet telenet box,

waarom denk je dat telenet daar zoveel werk in heeft gestoken om dit dicht te houden.

voor telenet heeft dit veel meer voordeel dan voor de klant,en zoiets willen ze niet kwijtspelen.

het brengt hen genoeg op.

 

UPC is volgens geruchten ook open,maar waarom vindt je daar dan nergens iets over of worden die postings gesloten,

ja,net omdat die bedrijven dit niet willen en er alles aan doen om dit weer te veranderen allemaal zodat die persoon weer niks kan met z'n kaart.

ze kunnen wel de boxkey en RSA key veranderen en dan ben je niks meer met je kaart hé.

 

weet dat UPC nederland en Telenet familie is en ze dezelfde dingen zien in verband met deze praktijken.

je bent gewaarschuwd hé.

 

en lees deze regel eens van telenet,dat zegt genoeg zeker:

 

6.4. Frauduleus en onrechtmatig gebruik van de Eindapparatuur

Elk frauduleus en/of onrechtmatig gebruik van de Eindapparatuur en/of de Smartcard is ten strengste verboden. Zo is het de Klant niet toegestaan de Smartcard op enigerlei wijze te wijzigen, te kopiëren of te kraken.

 

en het volgende ook nog:

 

(ii) de Klant Eindapparatuur gebruikt die niet goedgekeurd is of niet behoorlijk functioneert, of waarvan het gebruik op een andere wijze de werking van het Telenet Distributienetwerk belemmert of verstoort, en nalaat deze los te koppelen van het Telenet Distributienetwerk zodra hij dit vaststelt of redelijkerwijze diende vast te stellen of zodra Telenet hierom verzoekt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast charles_duco
Origineel bericht van: digitaal kijker
je bent wel van plan volgens die andere site om de kaart open te krijgen op een niet telenet box,

Dat ben ik niet van plan, er vroeg gewoon iemand om een foto te posten van een Telenet-smartcard. En ja ik heb de ATR-string erbij gepost ter info. De ATR-string is geen geheime informatie hé.
Origineel bericht van: digitaal kijker

UPC is volgens geruchten ook open,maar waarom vindt je daar dan nergens iets over of worden die postings gesloten,
ja,net omdat die bedrijven dit niet willen en er alles aan doen om dit weer te veranderen allemaal zodat die persoon weer niks kan met z'n kaart.

ook? Ik ben alleszins niet op de hoogte van een kraak. Je hebt altijd een officiële smartcard nodig en zo hoort het ook.
Nogmaals, aan illegale praktijken doe ik absoluut niet mee.
Origineel bericht van: digitaal kijker

ze kunnen wel de boxkey en RSA key veranderen en dan ben je niks meer met je kaart hé.

Ik betwijfel dat, maar ik ben onvoldoende op de hoogte over de werking van het Nagravision systeem.

Origineel bericht van: digitaal kijker

weet dat UPC nederland en Telenet familie is en ze dezelfde dingen zien in verband met deze praktijken.
je bent gewaarschuwd hé.


Bedankt voor je bezorgdheid, maar nogmaals, ik doe niets illegaals en als er iemand daar anders over denkt moet die persoon of dat bedrijf me maar contacteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok,als je recht in je schoenen staat dan is er geen probleem,

maar sommige mensen die ervan weten die weten waar het allemaal toe kan leiden,

het zou de eerste keer niet zijn dat telenet iets wint van rechtzaak,daar zit het grote geld hé.

is enkel een waarschuwing voor wie het zou proberen.

hoop dat dit topic kan gesloten worden want het gaat veel te ver al.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast charles_duco
Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: charles_duco
Ik denk dat jij wel heel kort door de bocht gaat.
Tussen de regels lees ik zelfs dat je me van allerlei illegale praktijken beschuldigt.
Je veronderstelt dingen die er niet zijn en die ik nooit zou doen.

Mijn enige bedoeling is om met een officiële Telenet-smartcard en een officiëel kabelabonnement thuis tv te kunnen kijken op een toestel naar keuze.

Dat zijn allemaal nobele bedoelingen, maar Telenet zal dit niet zo zien.

Telenet moet zich net als iedereen aan de wetgeving houden.
Origineel bericht van: zzzzzzz

En grote firma's hebben veel geld.
Kun je raden aan wiens kant het gerecht staat.

Ik kan dat niet raden, voor zover ik weet baseert een rechter zijn vonnis op feiten, niet op geld.
Origineel bericht van: zzzzzzz

Als je slim was geweest had je dit niet op een forum geplaatst (2 dan nog !)

Bedankt voor uw bekommernis, maar ik weet wat ik gepost heb en ik heb geen enkele reden om daar spijt van te hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: charles_duco

Telenet moet zich net als iedereen aan de wetgeving houden.

Maar er bestaat spijtig genoeg geen wetgeving die hen verplicht toe te laten dat je met een eigen toestel kijkt.
Het zou een recht moeten zijn, maar wat wetgeving bestaat is het er absoluut niet.
Beveiligingen breken daarentegen kan wel bestraft worden.

Origineel bericht van: charles_duco
Ik kan dat niet raden, voor zover ik weet baseert een rechter zijn vonnis op feiten, niet op geld.

Op feiten en wetten, en de wetten zijn er in de eerste plaats om het grote geld te beschermen.
Ben jij echt zo naïef of doe je maar alsof ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat hier niet over cardshare hé,

maar over een gesloten box die gekraakt is en de kaart die te gebruiken is op een niet digibox.

telenet kan daar niet mee lachen hoor met zoiets,

en hoe meer die optie wordt verteld op forums,hoe sneller er meer zullen zijn die het gaan proberen en dan zal het nog verder gaan,

en telenet zal niet graag geld zien verliezen door die dat het open hebben.

het is telenet hun goudklompje en kindje die ze niet graag prijs geven.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chukky2
ik geef maar een voorbeeld , dat dat ook niet mag ,


Wil er nog even aan toevoegen dat alles na te maken is of eventueel te kraken .
Maar dat het dan inderdaad niet op forums te lezen valt


ja,maar hier wordt het al gepost op 2 forums,en dat is iets verontrustigend,
als telenet dat lees (en ze lezen hier mee) dan zal het binnenkort gedaan zijn voor wie het toch bekijkt op een niet telenetbox.
ze moeten maar iets veranderen aan de kaart,
Rev versie ofzo.
wil maar zeggen,
soms moet je opletten met wat je neerpost op forums.
en die topicstarter schreef op dat ander forum ook dat die graag de boxkey en RSA key wou weten en hoe die het kan verkrijgen enzo.
dus dan spreekt die hem hier wel ook tegen hé.
wil maar zeggen,
let op wat je post.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga hier even ingrijpen.

 

1x iemand waarschuwen over het risiko is goed maar dan moet het ook goed zijn.

 

charles_duco weet het nu wel en als het klopt dan kan hijzelf wel bepalen of het legaal is of niet. Hij heeft de regels hier niet overtreden en dat is hier van belang.

 

Hij wijst alleen op google en wilt zijn kennis delen. Of iemand dan geen beeld meer heeft omdat de provider deze luik dichtgooit is niet van belang.

je mag ook geen smartcards onderzoeken maar dat wordt toch gedaan en gedeelt.

Jammer voor jullie als je geen beeld meer heb maar het gaat om de hobby en niet het gratis kijken.

Voor het wel of niet legaal zijn genoeg andere forums..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Matchless
Hij heeft de regels hier niet overtreden en dat is hier van belang.

Hij wijst alleen op google en wilt zijn kennis delen.

Wacht eens eventjes, hij verwijst niet zomaar naar google, hee.
Hij geeft de trefwoorden in om op een site terecht te komen waar hij zelf dan weer andere dingen schrijft.
Dus als je boardrules wilt overtreden, schrijf je ze zelf op een ander board, en geeft dan hier de google link ?

Origineel bericht van: Matchless
Jammer voor jullie als je geen beeld meer heb maar het gaat om de hobby en niet het gratis kijken.

Niemand via de kabel kan gratis kijken, anders moet je zeggen dat wie een koopbox gekocht heeft ook "gratis" kijkt, want die betaalt ook alleen maar zijn maandelijks abonnementsgeld.
Ik dacht trouwens dat het van charles_duco zelf zijn bedoeling was om op een alternatief toestel te kijken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast charles_duco

Ik heb ernstig de indruk dat anderen wel met illegale dingen bezig zijn, terwijl ik recht in mijn schoenen sta.

 

@digitaal kijker en @zzzzzzz gaan wel opvallend hard tekeer tegen mij omdat ik verwijs naar google. En dat zal iedereen die meeleest ook wel opgevallen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...