Ga naar inhoud


Brief binnen van Canal Digitaal. HELAAS MAAR TWEE FILM1 KANALEN


Gast

Aanbevolen berichten

Ik had nog gehoopt op een vergelijkbaar aanbod als de kabel voor de Film1 kanalen.

Helaas heb ik nu de brief van Canal Digitaal binnen en daar staat zwart op wit dat ik €19.95 per maand moet gaan betalen voor maar twee Film1 kanalen (plus dat sport 1 kanaal uiteraard)

 

Ik vind dit echt een onacceptabele gang van zaken.

De kabelaars bieden allemaal vier Film1 kanalen aan plus nog vensters en wij moeten wel dezelfde prijs betalen maar krijgen minder dan de helft van het aanbod ten opzicht van kabelabonnees?

 

Ik vind dit echt te schandalig voor woorden.

 

Wat vinden jullie hiervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik had nog gehoopt op een vergelijkbaar aanbod als de kabel voor de Film1 kanalen.
Helaas heb ik nu de brief van Canal Digitaal binnen en daar staat zwart op wit dat ik €19.95 per maand moet gaan betalen voor maar twee Film1 kanalen (plus dat sport 1 kanaal uiteraard)

Ik vind dit echt een onacceptabele gang van zaken.
De kabelaars bieden allemaal vier Film1 kanalen aan plus nog vensters en wij moeten wel dezelfde prijs betalen maar krijgen minder dan de helft van het aanbod ten opzicht van kabelabonnees?

Ik vind dit echt te schandalig voor woorden.

Wat vinden jullie hiervan?


Bij UPC staat nu nog: 19.99 voor Canal+ Rood/Blauw/Geel...

Bij Casema staat nu nog: Films & Sport € 22,95 per maand*
Het Film- en Sportpakket omvat de kanalen CANAL+ Rood (films), CANAL+ Blauw (films en sport), CANAL+ Geel (films) en het Sportkanaal (8 kanalen sport).

Ik weet niet wat dat straks wordt met de prijzen op de kabel het totaal scheve verhouding wordt dan heb je een punt alleen denk ik dat je hiervoor dan niet direct Canal Digitaal als hoofdschuldige moet aanwijzen amar juist Canal+
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het grotendeels met je eens (we wisten het al een beetje) Als Filmfan ga ik er op achteruit en moet in verhouding meer gaan betalen. Niemand verwacht van CDS dat ze alle sportvensters gaan aanbieden (hoewel er genoeg providers zijn in het buitenland die het wel doen) Maar de filmvensters is toch wel het minst wat ze kunnen doen. En zeker als je zoveel betaald als bij de kabel verwacht ik op z'n minst een vergelijkend aanbod.

 

Dat ze achterblijven is teleurstellend. Dit zal een enorme impuls zijn om over te stappen naar digi-kabel. Jammer CanalDigitaal... Jullie zijn wederom de zwakste schakel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof echt niet dat dat nou echt zó bepalend is. Wie koopt er nou daadwerkelijk echt een schotel voor Canal+/film1? Niet zoveel lijkt me. Het is natuurlijk jammer dat het filmpakket in verhouding duurder is, maar of we nou op nog een Film1 kanaal zitten te wachten... Ik vraag het me af na wat ik vandaag gezien heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...