Ga naar inhoud


7020 ALPS tuner VS de 7020 PHILPS tuner ? wat zijn de verschillen ?


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan me wat meer informatie geven over de verschillen van de:

 

ALPS tuner die bijvoorbeeld in een 7020 zit

 

in vergelijking met een philips tuner die in de wat oudere modelen zit ?

 

ik heb deze vraag al een tijdje maar nog steeds mijn antwoord niet gevonden ?!

 

dus wie o wie weet het ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


volgens mij weet jij het ook als je oudere draadjes met de zelfde strekking had gelezen.

 

net als bij de dm 500 die ook een alps kreeg

 

is de alps tuner iets gevoeliger maar heel erg goed is het tuner gedeelte in de dm zowiezo niet als je het met andere satreceivers vergelijkt..

 

dus wat mot er nog meer over lezen?

 

cheers

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht een vergelijking idd maar ik kan niet zoeken met de site vandaar ik krijg wat ik ook intyp niets terug al java geinstalleerd enz maar niets mag baten zij je anders een paar linkjes kunnen posten ? dan kan ik daar wat mee misschien

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar dan ga ik als jouw dienstbode , allerlei berichtjes opzoeken en hier aan jouw doorlinken..

dacht je dat ik daar tijd en zin in heb?

zorg dat je internet browser in orde is!

 

als je nu de strekking van mijn vorige bericht begrijpt, heeft het geen enkele zin dergelijke vergelijkingen te doen anders dan dat je beter af bent met de alps tuner.

 

anders zou ik een nokia sat-receiver kopen.

 

cheers

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dienst bode ?? het was alleen een vraag maarja laat maar zitten hoor wist niet dat mensen tegenwordig zo snel moe werden ?! maar sterkte en vroeg naar bedje toe dan maar !

 

En ik heb net nieuw xp er op gezet dus daar ligt het niet aan alle updates er op en nog steeds lukt het niet dus ik denk dat er iets anders is ik kom ook vaak mijn email op de site niet in dus ? vaag maarja ik denk dat ik is een andere login naam ga nemen ff proberen of dat helpt ik weet het niet meer erg jammer allemaal.

 

gr,paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...