Ga naar inhoud


CanalDigitaal - HOT or NOT??


Ron

Aanbevolen berichten

Voor ontvangst van Tsjechische zender moet je *GEEN* apparatuur van Canal Digitaal nemen, en dan kijken we met name naar de ontvanger. Reden: De ontvangers van Canal Digitaal zijn gebouwd om alleen overweg te kunnen met de eigen kaarten, daar kan geen Tsjechische kaart meer bij.

 

Er zijn vele geschikte ontvangers, maar gezien de huidige prijzen en mogelijkheden van Linuxontvangers, raad ik dat aan voor dit doel.

 

De Tripplesat is op zich bruikbaar, maar gezien je toch geen ontvanger bij Canal Digitaal haalt, neem je beter direct een Multitenne die je ook de Hotbird geeft.

 

Vanzelfsprekend neem je wel een abonnement bij Canal Digitaal, althans dat is de logische keus. Ik zou het je graag aanraden, maar er zijn momenteel kwaliteitsproblemen, bekijk eerst of die een probleem voor je vormen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: czechmademen
Omdat ik ook via astra 2 naar tsjechische zenders wil gaan kijken overweeg ik om CD met triplesat (multytenne) te nemen.
De Tsjechische zenders zitten niet meer op Astra 2 maar sinds enkele jaren op Astra 3 (23,5gr oost).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast czechmademen
Origineel bericht van: Zuppelan
Voor ontvangst van Tsjechische zender moet je *GEEN* apparatuur van Canal Digitaal nemen, en dan kijken we met name naar de ontvanger. Reden: De ontvangers van Canal Digitaal zijn gebouwd om alleen overweg te kunnen met de eigen kaarten, daar kan geen Tsjechische kaart meer bij.

Er zijn vele geschikte ontvangers, maar gezien de huidige prijzen en mogelijkheden van Linuxontvangers, raad ik dat aan voor dit doel.

De Tripplesat is op zich bruikbaar, maar gezien je toch geen ontvanger bij Canal Digitaal haalt, neem je beter direct een Multitenne die je ook de Hotbird geeft.

Vanzelfsprekend neem je wel een abonnement bij Canal Digitaal, althans dat is de logische keus. Ik zou het je graag aanraden, maar er zijn momenteel kwaliteitsproblemen, bekijk eerst of die een probleem voor je vormen.



Nu ben ik in het bezit van een tv met een ingebouwde DVB-S2 receiver, de Philips 42PFL7675 K/02

Dit toestel bevat een sleuf voor een CI / CA module. Als ik nu een Cryptoworks CA module aanschaf (waar de CSlink kaart in gaat), deze in de TV met sat receiver doe en verder gebruik maak van de Canal Digitaal set met triplesat, kan ik dan via mijn eigen sat receiver in de philips tv de tsjechische zenders ontvangen en verder Nederlandse digitale tv via de Canal Digitaal abonnement en aparatuur?

Verder, jullie meningen m.b.t. tot Canal Digitaal zijn welkom (plussen en minnen t.o.v. digitale tv via de kabel)!

BVD!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...