Ga naar inhoud


wat te betalen voor een 2e hands laptop


marco24

Aanbevolen berichten

't is een fujitsu siemens lifebook e series 6520

 

iets van 464 mhz (stond in xp) 128 mb geheugen

 

leest niet alle zelfgebrande dvd's

 

1x usb

 

er werd mij verteld dat ie 1 jaar oud was , zelf dacht ik aan 3-4 jaar

 

komt van een bedrijf zo te zien en er is meteen even xp opgeknald (dat zal wel beter verkopen)

 

wat mag ik voor zo'n ding geven , of is het wel verstandig zoiets te kopen

 

't lijkt verder wel goed te functioneren allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites


150 tot max 175 euro denk ik...

 

Het kan zijn dat de 464 mhz niet klopt. De laptop staat dan op battery optimized. De pc kan dan dus sneller. Let alleen even goed op de batterij, of die nog voldoende lang werkt. Check evt. ook of er een licensie aanwezig is voor xp. Dat update tegenwoordig wat makkelijker! grin.gif

 

Succes!

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

464 mhz zegt niks kan speedstep zijn! Dus beter is checken op lader met sandra sisoft bijvoorbeeld. Mijn Laptop draait tijdens het surfen ook maar op 334 mhz!

 

Gr Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

129 MB is absoluut te weinig voor XP bij 512 wordt het een beetje leuk

 

zonder XP + sp2 is je elke oudere windows zo lek als een mandje (en niet meer ondersteund met updates en patches)

 

maar dus ook rete traag op 464 mh

 

zou der niet aan beginnen.

welgemeend advies

 

cheers

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het interne geheugen nee.. Maar gezien het merk niet erg lang op de markt is. Het kan natuurlijk zijn dat ze er geheuge uigehaald hebben. Ik zou de monitor functie van sandra sisoft gebruiken om te kijken wat voor mainboad en cpu erin zit en dan weet je meer over de waarde ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fujitsu Siemens LifeBook E6520

14.1" TFT - CD-ROM - CPU: Pentium III - 450 MHz - HDD: 6.4 GB - Memory: 64 MB - Microsoft Windows 98 Second Edition - Lifespan: 3 hour(s)

 

Tamelijk oud beestje dus. Als ze al beginnen te liegen over de leeftijd zou ik geen vertrouwen meer in de verkoper hebben en er dus maar heel weinig voor bieden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad een oud beestje van minimaal 4 jaar oud. 100-125 euro is ie max waard. Je moet dan wel extra geheugen bijplaatsen om hem op een respectabele 256 of liefst 512 mb te krijgen. Ik weet niet of dat alle moeite waard is.

Ik zou zelf even verder kijken en eventueel wat meer uitgeven voor een wat recenter ding met minimaal 256 Mb geheugen, 20 gb harddisk en minimaal 1 Ghz processor. Alles daarvoor is eigenlijk zwaar achterhaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...