Ga naar inhoud


ervaringen gevraagd m.b.t MS Internet Explorer 7.0


eusie

Aanbevolen berichten


Wat is er mis met Firefox?

 

Er zijn al de nodige problemen gemeld met het weer verwijderen van IE7. Het beviel blijkbaar niet en je krijgt die troep niet meer van je PC. Niet doen dus zou ik zeggen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met "meerdere pagina's tegelijk kijken"?

Firefox heeft tabbladen. Misschien bedoel je dat?

 

Ik kan maar 1 pagina tegelijk lezen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Ik werk al een tijdje met IE7 (beta) en het bevalt me wel.

Wel heb je een zwaardere grafische kaart nodig.

Bij mijn oude grafische kaart met 32Mb geheugen, was de tekst niet zuiver afgelijnt.

 

In november komt de nederlandse versie uit.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat zit al lang in Firefox. En zojuist is versie 2.0 van Firefox uitgekomen. En gelijk ook al in het Nederlands. Hoef je ook niet tot november te wachten!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ja dat bedoel ik tab bladen

 

Daar komt IE nu eindelijk ook mee.....

Persoonlijk gebruik ik IE alleen als het noodzakelijk is, bij Windows Update etc. Voor het overige gebruik ik SeaMonkey, vroeger bekend als Mozilla, en daarvoor bekend als Netscape. Firefox en SeaMonkey hebben veel zaken gemeenschappelijk, echter SeaMonkey heeft ook een mail, news en chat client, plus een HTML editor. Omdat de browser en mail bij één applicatie horen, gebruiken ze gemeenschappelijke onderdelen, Daarom is het geheugen gebruik etc. lager dan bij twee volledig aparate applicaties, zoals Firefox en Outlook, of Firefox en Thunderbird. Een mail virus wordt bijna altijd geschreven voor Outlook, dus daar heb je geen last van bij SeaMonkey en andere mail agents.

 

Hier vind je de download site voor SeaMonkey.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Sommige websites zijn nog niet klaar voor IE7. Ik hou het daarom nog even bij IE6.

 

Te vertalen met: sommige websites hebben zulke ongelooflijk slechte HTML en Javascript code in elkaar geflanst dat zelfs IE7 er niets mee kan.

 

IE6 accepteert allerlei rotzooi die aan geen enkele standaard voldoet en maakt er nog wat van. Dat is overigens geen compliment, zou IE6 dat niet doen dan zouden die programmeurs gedwongen zijn om hun prutswerk zodanig te fatsoeneren dat browsers die zich wel aan de standaards houden er ook wat mee kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, bij mij start IE7 anders sneller dan firefox.. Ook als je de prefetch trucjes enzo uithaalt met Firefox.

Snap dus niet wat het performance probleem met IE7 zou moeten zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb IE er ook weer eens op gezet. Eerst beviel het me niet, maar dat had ene andere reden. Ik moet zeggen dat hij bij mij veel sneller is dan Firefox. Tot nu toe bevalt hij pörima. Echter 1 vraagje: Als ik een link in een nieuwe tab wil openen, wordt deze link in een neiuwe pagina i.p.v. tab geopend. M.a.w. tabs werken niet. Hoe kan ik dit veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...