Ga naar inhoud


Visiosat Bisatellite & 13/19.2/23/28.2


Daskie

Aanbevolen berichten

Ik heb ook een beugel gekocht, en heb beeld van 13, 19.2 en 23, maar 28.2 niet.

Wel ontvang ik 28.5

Moet ik de beugel een beetje verbuigen om de 28.2 te pakken, of heeft dit toch met het afstellen te maken.

Ik ben begonnen met de 19.2 zo optimaal af te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 581
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
hoe komt het dat ik met een g4 beugel astra 2 (28.2) krijg op mn lnb die eigenlijk astra3 zou moet ontvangen,


Raken de lnb's van Astra 1 en 3 elkaar niet? Daardoor kan het zijn dat de lnb voor Astra 3 niet in het brandpunt van de schoten staat.
Ik heb voor Astra 3 een Alps en voor de overige heb ik de titanium gekozen omdat daarvan de kop wat kleiner is.
De lnb's voor Astra 1 en 3 raken elkaar net niet.
Succes,
Maarten
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja opgepast, bij mij had ik direct correct alle 4 de satellieten met een @sat6915 receiver en zet je er een aston simba 202 op dan zijn er duidelijk problemen met 28 en 23 graden ! dus het kan aan de receiver ook liggen... een humax werkt ook correct..... zo zie je maar

 

vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 49 pagina's..

 

Ik heb nu twee twin lnb's met twee diseqs geplaatst i.v.m. mijn twin ontvanger

Als ik een G4 beugel koop en dus twee twin lnb's bijplaats, hoe komt de aansluiting er dan uit te zien of is er een betere oplossing?

 

Als dit antwoord al ergens staat, dan graag even aangeven waar, want zoeken is met zoveel pagina's behoorlijk lastig

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik wil dit ook. Maar is de onvangst van die buitenste LNB's dan nog wel in orde? Het is natuurlijk wel een Bi-schotel, en geen Wave F. Ik moet op een plat dak straks (3e woonlaag, rijtjeshuis met dakopbouw) dus ik wil dit in een keer goed doen.

 

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga bij m'n pa een G4 installeren en heb toch nog wat vraagjes.

 

De Bisat die klaar ligt om gemonteerd te worden is er eentje waarvan de arm met maar 1 bout aan de schotel vast zit.

 

De bedoeling is 4 quad lnb's te installeren maar dat lijkt zo na deze lange draad doorgelezen te hebben toch problemen op te leveren.

Lnb's moeten nog gekocht worden, de g4 lnbhouder ook.

 

Wat is raadzaam, gewoon 4 Alps quad lnb's kopen of toch beter een mix met 1 of 2 Smart T2's?

 

Als mosterd na de maaltijd redmiddel zou eventueel de Hotbird lnb verwijderd kunnen worden of vervangen voor een single lnb.

 

Gewoon meteen maar 3quads monteren of maak ik me teveel zorgen en gaat het met 4quads eigenlijk ook prima ondanks die ene bout van de arm/schotel bevestiging?

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook 1 met 1 bout, maar als ik het goed heb zijn die met 2 bouten al een tijdje op de markt. Heb je die schotel nieuw gekocht, of had je die al in huis?

 

Ik zit nog ff te wachten op wat de Big Bisat gaat doen, kan denk ik toch meer hebben, ook dan die 2 boutjes.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt dus ook de oude, maar gezien je die al hebt, waarom niet plaatsen? Ik ga ook het één en ander testen met dat type schotel, maar moet nog even wachten tot een paar mensen met de sleurhut thuis zijn omdat die al het gereedschap hebben meegenomen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds een weekje de G3C draaien. Bij mij zit de arm met twee bouten aan de schotel. Op zich zal dat steviger zitten dan een enkele bout, maar ook een enkele bout zal toch aardig wat gewicht kunnen dragen. Ik maakte me meer zorgen over het verdraaien van de enkele bout waar de kop mee vastzit. Had daar liever (ook)twee bouten gezien om dat verdraaien tegen te gaan (wellicht is dat ook de reden waarom er een tweede bout is bijgekomen bij de armbevestiging aan de schotel). Ik gebruik 3 twin Alps (dat past nou eenmaal perfect) en dat is best wel zwaar. Als je je zorgen maakt om het gewicht, waarom dan niet een extra gaatje boren en een extra bout toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...