puk5600 Geplaatst: 2 november 2006 Delen Geplaatst: 2 november 2006 ik zou graag een ftp folder willen maken heb nu filezila maar kom er niet helemaal uit. iemand enige ervaring met filezila of een andere. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duwgati Geplaatst: 3 november 2006 Delen Geplaatst: 3 november 2006 Filezilla is echt perfect. Daar zal het niet aan liggen. Maar eerlijk gezegd snap ik absoluut niet wat nou eigenlijk je vraag is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puk5600 Geplaatst: 3 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2006 nou ik wil een pc hier gaan draaien waar mensen files vandaan kunnen gaan halen en uploaden alleen wil ik die open hebben staan dus voor iedereen. maar weet niet hoe te beginnen. en is het ook mogelijk om een mapje te maken dat beveiligd is dat ik alleen aan kan . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Big fellow Geplaatst: 3 november 2006 Delen Geplaatst: 3 november 2006 Je wilt dus een FTP server gaan draaien. Ik neem aan onder windows? Kijk maar eens op Tucows.com voor wat verschillende FTP servers. Vergeet niet dat als je een router hebt dat je de port forwarding goed insteld voor de FTP server. Suc6. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puk5600 Geplaatst: 5 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2006 heb eens op tucows gekeken maar kan er niet echt wijs uit welke kan ik het best pakken bijv. no-ip.info host en dan drie mappen waar mensen kunnen downloaden en uploaden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Big fellow Geplaatst: 7 november 2006 Delen Geplaatst: 7 november 2006 Ik heb eens zitten kijken en misschien is dit wat: http://www.tucows.com/preview/195559 Zoek maar op "ftp server" in de windows sectie... Suc6! Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puk5600 Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2006 heb nu cerberus draaien maar hoe kan ik er nu via het web in komen. wanip:21 kom ik er niet in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Big fellow Geplaatst: 8 november 2006 Delen Geplaatst: 8 november 2006 ftp://ipnummer Maar dan moet je wel de port forwarding in je router aanzetten voor je ftp server. Big fellow “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puk5600 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2006 portforwarding staan aan Nov 09 20:41:05 9 550 Path does not exist als ik als admin in wil loggen dus mijn eigen account Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pionewbie Geplaatst: 9 november 2006 Delen Geplaatst: 9 november 2006 Probeer je soms met dezelfde computer waarop de ftp server draait via het extern ip adres in de server te komen? Ja, dan vergeet het maar. Dat werkt niet. Je moet met 2 aparte computers werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puk5600 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2006 heb nu met een andere pc in het netwerk geprobeerd maar die geeft aan dat hij geen verbinding met de map kan krijgen. inloggen lukt wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pionewbie Geplaatst: 9 november 2006 Delen Geplaatst: 9 november 2006 Als je wel kunt inloggen, maar niet in een bepaalde map komt dan staan de toegangsrechten voor die map nog niet goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puk5600 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2006 dat zegt hij ja maar hoe kan ik die wel toewijzen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puk5600 Geplaatst: 9 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2006 ik heb twee mappen home en upload aan user en admin toegevoegd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puk5600 Geplaatst: 14 november 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2006 is er niet iemand die cerberus gebruikt die mij op weg kan helpen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen