Ga naar inhoud


KPN maakt eind aan onoverzichtelijke tarieven


SatCase

Aanbevolen berichten

Telecomconcern KPN maakt een eind aan de onoverzichtelijke tarieven voor vaste telefonie.

 

 

Prijzen

KPN hanteert nu nog bijna 100 verschillende prijzen. Per 1 februari 2007 blijven daar nog drie van over. De voordeelnummers verdwijnen dan wel.

 

 

 

Abonnementen

Het telecomconcern komt met drie abonnementen. Klanten kunnen ervoor kiezen om in het weekeinde, 's avonds of altijd onbeperkt naar vaste nummers in Nederland te bellen voor een vast bedrag per maand. Als iemand buiten de 'gratis' perioden belt, moet hij gesprekskosten betalen.

 

Geen behoefte

Klanten die geen behoefte hebben aan een van de nieuwe abonnementen, kunnen een standaardaansluiting krijgen. Zij betalen dan abonnements- en gesprekskosten. Ze kunnen dan geen gebruik maken van de voordeelnummers.

 

(Bron: RTLZ)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is er al ergens iets over te vinden hoe die abonnementen er dan uit komen te zien?

 

Ik wil nl. nog e.e.a laten wijzigen, maar wil er niet een jaar aan vast zitten als straks een andere abonnement beter kan zijn.

 

su6

 

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder werd laatst gebeld door Tele2 voor een verkoop praatje, maar laat alles aan mij over omdat het haar allemaal te snel gaat en er niks van begrijpt.

 

Ik was toevallig aanwezig, dus maar even de telefoon over genomen.

 

Ik heb deels het verhaal aangehoord en de dame onderbroken dat het aanbod voor mijn moeder niet aantrekkelijk is, echter heb ik wel een suggestie gedaan.

 

Op dit moment belt/internet ze nog normaal,(inbellen via de analoge lijn) maar het meeste gaat via 1601 om de kosten wat te drukken. Ook gaat ze binnen een jaar verhuizen, dus wil ze niet te veel rommel overhoop halen om een vaste internetaansluiting te laten verhuizen.

 

Ik het de dame van Tele2 een suggestie mee gegeven terug te bellen als ze iets in de trant van Slim hebben, want dat is de meest voor de hand liggende aansluiting waar mijn moeder op dit moment wat aan zal hebben. Ik vertelde dat niet iedereen op snelheid zit te wachten, wel op lagere kosten.

 

De dame van Tele2 wist mij te vertellen dat Tele2 ook met zoiets bezig is, maar nog niet op de markt heeft staan.

 

Ik heb haar aangegeven dat niet iedereen op snelheden van 4 tot 20 Megabit zit te wachten, 1 megabit is voor mijn moeder al erg veel.

 

De dame van Tele2 vroeg of ze terug mocht bellen als het pakket op de markt is waarop ik medegedeeld heb dat het goed is, maar dat ze dat met mij moet afhandelen.

 

 

Ik begrijp niet dat het zo moeilijk is zoiets te lanceren, het is tenslotte allemaal met lage snelheden voor hoge prijzen begonnen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mijn moeder werd laatst gebeld door Tele2 voor een verkoop praatje, maar laat alles aan mij over omdat het haar allemaal te snel gaat en er niks van begrijpt.

Ik was toevallig aanwezig, dus maar even de telefoon over genomen.

Ik heb deels het verhaal aangehoord en de dame onderbroken dat het aanbod voor mijn moeder niet aantrekkelijk is, echter heb ik wel een suggestie gedaan.

Op dit moment belt/internet ze nog normaal,(inbellen via de analoge lijn) maar het meeste gaat via 1601 om de kosten wat te drukken. Ook gaat ze binnen een jaar verhuizen, dus wil ze niet te veel rommel overhoop halen om een vaste internetaansluiting te laten verhuizen.

Ik het de dame van Tele2 een suggestie mee gegeven terug te bellen als ze iets in de trant van Slim hebben, want dat is de meest voor de hand liggende aansluiting waar mijn moeder op dit moment wat aan zal hebben. Ik vertelde dat niet iedereen op snelheid zit te wachten, wel op lagere kosten.

De dame van Tele2 wist mij te vertellen dat Tele2 ook met zoiets bezig is, maar nog niet op de markt heeft staan.

Ik heb haar aangegeven dat niet iedereen op snelheden van 4 tot 20 Megabit zit te wachten, 1 megabit is voor mijn moeder al erg veel.

De dame van Tele2 vroeg of ze terug mocht bellen als het pakket op de markt is waarop ik medegedeeld heb dat het goed is, maar dat ze dat met mij moet afhandelen.


Ik begrijp niet dat het zo moeilijk is zoiets te lanceren, het is tenslotte allemaal met lage snelheden voor hoge prijzen begonnen.


Stom dat de Tele2-juf dit niet meteen kon melden: er bestaat nu nl. al Tele2 ADSL Start! Dit kost slechts 4,95 per maand het hele 1e jaar...En 1 mbps download. Na het 1e jaar kost het ook nog slechts 14,95. en je krijgt een gratis modem in bruikleen.
Ikzelf zit nog te twijfelen, omdat ik mijn huidige modem niet meer kan gebruiken, waar ik juist zo tevrden over ben en mijn hele huis nu goed werkend op heb...
Ik zit dus aan de Versatel ADSL (rekeningen krijg ik van Tele2) met 1 mbps voor 19,95!
Zou graag willen dat er niets aan mijn aansluiting of modem hoeft te veranderen maar dat de PRIJS wat lager kan!

Gr. Paul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...