Ga naar inhoud


USB stick word wel gezien maar niet de inhoud ??


Duikertje

Aanbevolen berichten

Heb net m'n pc geupgrade en nu doet het volgende probleem zich voor.

 

Aan de voorkant zitten 2 usb poorten, als ik daar de stick in doe dan word hij wel gezien maar niet wat erop staat, maar als ik aan de voorzijde een fototoestel of m'n tomtom doe is er niets aan de hand en word alles weer gegeven wat er op staat.

 

Aan de achterkant van de pc zitten eveneens 2 poorten en als ik de stick daar in doe is er geen probleem en wordt alles wat daar op staat gewoon weergegeven.

 

RaRa hoe kan dit confused.gifconfused.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


Krijgt de stick wel een drive letter toegewezen? Zo niet, dan even als de stick in de PC zit naar computer beheer (oid) gaan. (Rechter muisklik op mijn computer en dan beheren kiezen) Daarin de diskmanager kiezen en een letter toewijzen aan je stick.

Het klinkt misschien vreemd maar als je de stick in een andere poort steekt dan is het een andere stick voor M$... Dus gewoon even kijken of hij wel een driveletter krijgt, zo niet eentje toewijzen.

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Duikertje,

 

Bij mijn dochter werkte de stick pas nadat de software welke erbij geleverd was op de pc werd gezet, misschien is dat het probleem wel?

 

Groetjes,

 

Satman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...