Ga naar inhoud


Post deleted by Toxic[Q]


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Goed dat er een site bestaat in nederland www.geenbeeld.nl die zal wel vol geraken met klachten.


Die site is niet serieus meer te nemen, mensen vullen of voor de lol hun gegevens in, of snappen niet dat ze een digitale decoder nodig hebben.... Als ik zie hoe sterk ik Lopik kan ontvangen op 60km afstand (met de standaard binnen antenne en een singel tuner van KPN) kan ik me gewoon niet voorstellen dat er mensen die bijna onder de mast wonen geen ontvangst hebben....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die site was de laatste dgn al niet serieus te nemen. Iedereen die het niet snapt of waarbij iets niet lukt, of zelfs mensen zonder DVB-T box vullen die site in. En dat heb je ook de domme media die gaat melden dat de omschakeling niet vlekkeloos verloopt omdat er zoveel meldingen op die website binnenkomen.

 

Het digitale signaal is veel agressiever dan een analoog signaal en KPN gebruikt een belachelijke 50% foutcorrectie. Dat is een van de redenen waarom er veel minder vermogen nodig is. Er zullen vast wel problemen zijn maar die liggen meer in het vraag naar de digitenne boxen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het toch nog kunnen volgen vannacht aangezien iets wat ik zou gaan doen niet doorging , ongeveer 01:45 waren alle analoge signalen hier in Zuid Holland uit de lucht .

Het begon rond 01:25 met de uitschakeling van de analoge steunzenders van ned 1/2/3 , rond 01:30 kwam tv gelderland en tv brabant digitaal in de lucht en kanaal 54 trv zeeland werdt kort daarna uitgeschakeld met als tijdstip van uitschakeltijd 01:35 analoog en inschakeling digitaal rond 01:45 rtv zeeland die samen met ned 1/2/3 op dat kanaal zitten vanaf nu .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze meneer doet gewoon precies zoals een consument het zou doen, hij weet natuurlijk wel beter, maar het gaat er meer om, om te laten zien wat er op dit moment in de markt mis gaat.

 

Daarnaast, die 5V is beveiligd, wanneer je hem kortsluit, ik neem aan dat Samsung dat ook heeft gedaan bij die KPN boxen.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nogsteeds geen signaal richting GOES K 54, heeft er iemand in de buurt van Brasschaat wel ontvangst.

LOPIK K 30 krijg ik iets te zwak, "Let op Scramble Program" verschijnt op het scherm. Gebruik caravan antenne winst 470-890MHz 20-24dB op zolder onder pannendak. Als ik ze buiten moet zetten 10m co-ax meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...