Ga naar inhoud


Vicky overleden (zie pagina 27)......


koostronics

Aanbevolen berichten

Vicky still going strong !

 

Dit zijn wederom de betere berichten.

 

Beter begin van deze Pinksteren is er niet, keep it up !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

vicky blijft nu wat hangen gaat niet zo echt goed longen zijn zeer zwak minste druk of tegen werking zakt ze volledig weg en moet ze aan speciaal zuurstofmasker en das nog regelmatig.

 

tis weer bang afwachten nu , want verwachtingen zijn ni echt goed , maar dat bevestig ik later nog wel .

 

Tis lijdensweg en zeker voor mijn lieve dochter.

 

koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, wat kunnen we nog zeggen bij zo'n situatie.

 

Vreselijk wat jouw dochter en jullie allemaal meemaken en het ergste is dat je aan de zijlijn staat en niets anders kan dan toekijken

 

Volhouden maar zeker.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Koen,

 

Moed houden, een grotere vechtster

heb ik nog nooit meegemaakt.

 

Zij laat jullie niet in de steek

maar heeft wel tijd nodig gezien

het dal wat ze moest ondergaan.

 

Heb vertrouwen.

 

Con.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder keer als ik een berichtje van jou over de strijd van jouw dochter lees krijg ik meer en meer bewondering voor jullie en in het bijzonder voor je dochter. Dan gaat het weer iets beter met haar, dan weer wat slechter. Het enige wat ik kan doen is jullie heel veel kracht en geduld toewensen in deze rot tijd, en hopen dat er op korte termijn een positieve kentering komt en zij deze ziekte overwinnen zal. Moed houden beste man.

Xtrend 10000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprakeloos....sorry dat jullie zoveel moeten lijden !!!

Daarom zijn onze gedachten bij jullie allemaal,

wederom veel Kracht en Sterkte toegewenst !!

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woorden schieten tekort, steeds als je denkt dat het de goede kant op gaat, krijg je weer een klap te verwerken.

 

Heb niets anders dan respect voor Vicky, ze is een vechter en ook hier zal ze ongetwijfeld weer als winnaar uitkomen.

 

Houd de moed erin!!

 

Heel veel sterkte!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
vicky blijft nu wat hangen gaat niet zo echt goed longen zijn zeer zwak minste druk of tegen werking zakt ze volledig weg en moet ze aan speciaal zuurstofmasker en das nog regelmatig.

Ik hou de hoop dat ze langzaam weer hierboven op krabbelt, zeker als ik de berichten lees over het leukemievrij zijn op dit moment.

Bedenk ook wat jouw kind (jullie ook trouwens) de laatste weken heeft doorgemaakt, tis niet niks.

Ik blijf voor jullie duimen dat binnenkort de eigen ademhaling het weer gaat overnemen, en dat het daarna weer rap de goede kant uitgaat.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...