Ga naar inhoud


Klein formaat LCD-TV met DVB-T tuner gezocht


ArChie

Aanbevolen berichten

Voor mijn ouders ben ik op zoek naar een klein formaat (ongeveer 19 inch) LCD-TV met geïntegreerde DVB-T tuner voor in de caravan. Het gaat in principe om de ontvangst van FTA kanalen in Nederland en de rest van Europa. Een geïntegreerde Conax smartcard lezer voor Digitenne van KPN of Common Interface (CI) slot is daarom geen vereiste, maar mag wel. Zelf heb ik ondertussen een Oppo LT1505DT weten te vinden:

 

product5.png

 

Die heeft echter ook een geïntegreerde DVD speler waardoor de boel weer te duur wordt en het scherm is eigenlijk te klein. Wie kent andere voorbeelden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je dat in de Benelux wil vinden dan zal je lang mogen zoeken. Ik heb eens op amazon.co.uk gezocht en daar staat bijvoorbeeld een Sony KDL20S2020 - 20" Widescreen Bravia HD Ready LCD TV with Freeview. Maar die zijn niet goedkoop.

Toshiba en Daewoo hebben er ook met dezelfde specificaties. Die zijn dus waarschijnlijk wel in Duitsland en Frankrijk ook te krijgen.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als je dat in de Benelux wil vinden dan zal je lang mogen zoeken.

Dat gevoel begin ik ook een beetje te krijgen. Ik ben al lange tijd op het internet aan het zoeken en het enige wat ik verder nog ben tegen gekomen in Nederland is een Vestel 19752 DVBT LCD-TV van 19 inch, maar daar zijn weer geen specificaties of nadere informatie van te vinden. Geen idee of die nog leverbaar is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nextbase heeft een model met DVD-speler.Ook bij MM zien staan: de SDV 1102.

Lijkt me een goed apparaat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatstgenoemde televisie is ook in Nederland te krijgen. Wel is het goed opletten; Xoro heeft ook de HTC1900W zonder DVB-t-tuner. Dus je moet expliciet de HTC1900D hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Al eens aan een Humax 17" Analoog en digital tv gedacht?
Ik zelf heb deze in mijn caravan en ben er zeer tevreden over er kan een conax cam in en dan het KPN kaartje
Kijk maar eens bij Humax-digital.de

Welk type is het precies en is die ook hier in Nederland ergens verkrijgbaar. Jammer dat er in Nederland niet ook één hoofddistributeur is met een eigen website zoals in Duitsland.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb ze beide , de 17" en de 32", hier in nederland gekocht wel in zuid limburg.
En via via in Duitsland.

Op die verkoopprijzen in Duitsland is geen pijl te trekken. De LD-17T is vanaf zo'n 900 euro te vinden en de LDE-32TPVR vanaf zo'n 850 euro. Heeft die 17" uitvoering soms gouden randjes ofzo? De 32" heeft immers een groter scherm, één extra DVB-T tuner en geïntegreerde PVR.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nog één gevonden, de Xoro HTC-1900D:

htc-1900w.jpg

19 inch en er zit ook weer zo'n DVD speler in.


Ik zou inderdaad gewoon voor deze gaan. Kost op een Nederlandse webshop maar €397,25

Triax 64cm schotel - DUO LNB60 - Inverto Scena5 en Inverto Scena5M ontvanger -

Panasonic TH-42PV70 Plasma TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar dacht ik ongeveer 2100 euro voor de 32" betaald.

En voor de 17" 1000 euro , ik denk dat dat wat met de omzet te maken heeft.

Heb trouwens sinds enkele dagen op de grote het voledige NL paket met KPN kaartje + nog een handjevol Duitse zenders en Belgen plus de daarbij behorende radio zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...