eeffie Geplaatst: 19 mei 2007 Geplaatst: 19 mei 2007 Ik heb problemen met het installeren van versie 0.8. Via FWP6.3 wil ik het image op usb-stick plaatsen met aangevinkt dat ik de instellingen van het huidige image (Nabilo 0.7) over wil nemen. Dat gaat goed maar als ik dan opstart en de blauwe knop indruk krijg ik de melding: "Fatal Error, Font ebluepanel ecminfo does not exist". Ik kan dan alleen maar op de groene knop (ok) klikken en de box gaat dan uit! Ik heb dus een 7000 met cccam 1.7.1, een hd van 80GB en een USB-stick van 1GB waar al 9 images opstaan. Het installeren van een ander image erbij gaat zonder problemen. Overigens is het zo dat als ik de versie 0.8 van de stick wil verwijderen via FWP de melding "wait please preparing to delete" verschijnt maar die staat er uren later nog! Het lukt me dus niet om dit image van de stick te verwijderen. Eef
Tonskidutch Geplaatst: 19 mei 2007 Geplaatst: 19 mei 2007 en hier de n8 skin van Vali...> enkel voor Nabilo versie 8 cheers Music John Miles
jeevanhoof Geplaatst: 19 mei 2007 Geplaatst: 19 mei 2007 hoi, Citaat: Ik heb problemen met het installeren van versie 0.8. Via FWP6.3 wil ik het image op usb-stick plaatsen met aangevinkt dat ik de instellingen van het huidige image (Nabilo 0.7) over wil nemen. Dat gaat goed maar als ik dan opstart en de blauwe knop indruk krijg ik de melding: "Fatal Error, Font ebluepanel ecminfo does not exist". Ik kan dan alleen maar op de groene knop (ok) klikken en de box gaat dan uit! waarom download je hem gewoon niet via de downloadsektie via Nabilo versie 7. Dit gaat probleemloos, je kan zeggen waar hij moet worden geïnstalleerd, en je hebt helemaal geen pc nodig. Instellingen kunnen ook overgenomen worden. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
eeffie Geplaatst: 19 mei 2007 Geplaatst: 19 mei 2007 Citaat: hoi, Citaat: Ik heb problemen met het installeren van versie 0.8. Via FWP6.3 wil ik het image op usb-stick plaatsen met aangevinkt dat ik de instellingen van het huidige image (Nabilo 0.7) over wil nemen. Dat gaat goed maar als ik dan opstart en de blauwe knop indruk krijg ik de melding: "Fatal Error, Font ebluepanel ecminfo does not exist". Ik kan dan alleen maar op de groene knop (ok) klikken en de box gaat dan uit! waarom download je hem gewoon niet via de downloadsektie via Nabilo versie 7. Dit gaat probleemloos, je kan zeggen waar hij moet worden geïnstalleerd, en je hebt helemaal geen pc nodig. Instellingen kunnen ook overgenomen worden. mvg Ok, zal ik gaan proberen (als ik er weer bij kan). Eef
eeffie Geplaatst: 20 mei 2007 Geplaatst: 20 mei 2007 Citaat: Citaat: hoi,Ik heb problemen met het installeren van versie 0.8. Via FWP6.3 wil ik het image op usb-stick plaatsen met aangevinkt dat ik de instellingen van het huidige image (Nabilo 0.7) over wil nemen. Dat gaat goed maar als ik dan opstart en de blauwe knop indruk krijg ik de melding: "Fatal Error, Font ebluepanel ecminfo does not exist". Ik kan dan alleen maar op de groene knop (ok) klikken en de box gaat dan uit! waarom download je hem gewoon niet via de downloadsektie via Nabilo versie 7. Dit gaat probleemloos, je kan zeggen waar hij moet worden geïnstalleerd, en je hebt helemaal geen pc nodig. Instellingen kunnen ook overgenomen worden. mvg Lukt niet. Als ik via Menu-->Setup-->expert setup naar downloads ga en dan internet update staat er niets in de lijst. Ik ben wel verbonden met internet dus dat is het probleem niet. Wat nu? Eef
jeevanhoof Geplaatst: 20 mei 2007 Geplaatst: 20 mei 2007 hoi, je moet niet langs die weg gaan, maar via addons download beheer. Daar ga je naar images en daar kies je de image die je wil. Al de populaire images staan er van zowel pli, DS team, polar ea. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
eeffie Geplaatst: 20 mei 2007 Geplaatst: 20 mei 2007 Citaat: hoi, je moet niet langs die weg gaan, maar via addons download beheer. Daar ga je naar images en daar kies je de image die je wil. Al de populaire images staan er van zowel pli, DS team, polar ea. mvg Inderdaad. Het is de weg die jij aangaf en nu werkt het wel. Bedankt. Eef
immi Geplaatst: 20 mei 2007 Geplaatst: 20 mei 2007 Hoi Weet iemand hoe je de " var " naar usb kan zetten?, ik heb het niet kunnen vinden. Sorry als dit al eerder ter sprake is geweest, ik kan het niet meer terug vinden. Alvast bedankt. Mvg
Anmax Geplaatst: 20 mei 2007 Geplaatst: 20 mei 2007 Citaat: die feature zit er niet in. zet een bijv. rel1.10 van DMM in de flash en dan met flashwizard een mutliboot aanmaken met Nabilo als hoofdimage op bijv. USB, werkt als een speer in deze combinatie. hier wel tenminste Zoals Merde al schreef. Trouwens werkt hier ook als een speer. Andre DM7025: OpenPli |VU+ DUO: OpenPli WaveFrontierT55(5e, 13e, 19e, 23e, 28e, 1w)
immi Geplaatst: 20 mei 2007 Geplaatst: 20 mei 2007 hoi dank je voor je antwoord. ik ga het ook in een multiboot doen. mvg Immi
FSCR Geplaatst: 21 mei 2007 Geplaatst: 21 mei 2007 Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe ik rechtstreeks op mijn PC kan opnemen, ik heb al heel wat gezocht maar ben nog niet veel verder. Groet, Kelvin
Sjaak66 Geplaatst: 21 mei 2007 Geplaatst: 21 mei 2007 Mooie stabiele en snelle image. Erg goed met gb*x handige extra info over je connectie's. Sjaak Als alles eens..... AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1 On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax
theparasol Geplaatst: 21 mei 2007 Geplaatst: 21 mei 2007 Draai v0.7 op mijn 7020. Inderdaad erg gebruikersvriendelijk en fraaie userinterface. Helaas nog niet beschikbaar voor 600pvr. Afwachten maar weer!
Ome Merde Geplaatst: 21 mei 2007 Geplaatst: 21 mei 2007 inmiddels wel hoor .... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 21 mei 2007 Geplaatst: 21 mei 2007 Als ik naar de downloads manager ga krijg ik de melding " Sorry connection to server refused check network settings" Hij is wel goed verbonden met internet, netwerk settings lijken ok. Iemand een idee hoe dit op te lossen ?? Alle hulp is welkom....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen