Ga naar inhoud


Pluspakket TVV ?


jempnan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:


Voor wat FR 4 en 5 betreft, FR 5 is een zeer gewaardeerde docu-zender, FR 4 daarentegen is inderdaad veel geleuter op zijn Frans (maw een uur uitleg van wat in vijf minuten kan gezegd worden)

Beiden zijn trouwens FTA te ontvangen op AB 3, dus waarom ervoor betalen.

Greets


France 4 heeft ook leuke muziek...ik geloof zelfs ook met Ray Cokes. En of dat signaal op 5 West zichtbaar blijft op termijn moet je maar afwachten. Zouden a propos TF1 niet erbij komen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Prime bedoelt, dan zal je nog lang mogen wachten. Geen sprake van dat Telenet zijn Prime-kanalen gaat aanbieden via TVV. Zelfs via indi verdelen ze maar 2 kanalen dacht ik en dan waarschijnlijk alleen maar omdat ze daar contractueel toe verplicht worden.

Van TF1 zie ik het nut niet echt in, qua series is alles te zien bij ons in originele versie en het is gratis te ontvangen via 5 west.

 

Maar ja, hoe mee zenders hoe beter, maar geen zenders zoals de Franse "généralistes" die dan als meerwaarde verkocht worden. Daar heb ik mijn twijfels bij.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er geen volwaardig filmkanaal bij in het pluspakket komt ga ik zeker niet upgraden. Action Now is wel gratis in het basispakket maar naar mijn mening waardeloos net als Hallmark > vraag me af wie daar naar kijkt ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eens gehoord dat zij misschien toch de waalse kant van belgie wouden meenemen.

En dat het vooral franstalige zenders zouden bijkomen.

Nu ja wat is daar van waar en dat zouden ze dan moeten uitbrengen onder de naam TV Wallonië of zo.

Zou wel een pak nieuwe abonnees geven daar in Wallonië toch wel veel schotellaars zijn.

 

Action en hallmark daar kijken mijn ouders naar nu gepensioneerd en je moet toch iets bekijken.

 

Neen waarom niet film1.1 enz

Zou toch moeten kunnen

Dreambox 500s-7025-8000hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zit er nu in ****naam te wachten op Sailing Channel ???

Doe voor mij maar wat MTV's, VH1's, Eurosport 1 en 2.

Niet teveel Franstalig, graag, daar is Belgacom Tv al voor.

 

Ben echt toch eens benieuwd, zeker nu ik binnen 14 dagen geen Telenet meer ga kunnen ontvangen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Action Now werd idd gepromoot als DE filmzender, maar wat een prul is me dat, zeg... Net zoals Private Spice...bazaar.

Hallmark en TCM zijn evenmin veel soeps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zij schrijven

ongeveer 10 extra zenders bieden. Opgevat als dé ideale uitbreiding voor het gezin, krijgt ieder wat wils met nieuwe algemene zenders, maar ook meer jeugd-, sport-, ontspannings- en erotiekzenders.

 

dus geen filmzenders

eurosport heb je reeds ze zullen misschien ondertitelen.

mtv heb je ook reeds

 

ra ra ra wat zal het worden.

Dreambox 500s-7025-8000hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik had eens gehoord dat zij misschien toch de waalse kant van belgie wouden meenemen.
En dat het vooral franstalige zenders zouden bijkomen.
Nu ja wat is daar van waar en dat zouden ze dan moeten uitbrengen onder de naam TV Wallonië of zo.
Zou wel een pak nieuwe abonnees geven daar in Wallonië toch wel veel schotellaars zijn.

Action en hallmark daar kijken mijn ouders naar nu gepensioneerd en je moet toch iets bekijken.

Neen waarom niet film1.1 enz
Zou toch moeten kunnen


Ik heb gisteren een twee volwaardig abonnement afgesloten.
Als ik naar de geldigheid van de nieuwe kaart ga zien, dan heb ik keuze tussen "TV Vlaanderen" en "Wallonië". Klik ik de optie "Wallonie" open,dan krijg ik voor mijn smart card number xxxx een aanduiding "Service WALLONIE" en een geldigheidsdatum 01/1/1990-0/0/1990. Dit zegt misschien al iets in dit verband...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit Pluspaket is zijn naam onwaardig, Zone (in totaal 5) zenders zijn FTA op Astra2, Sailing...DUHHH waarom geen aquarium tv? En dan de Vlamingen laten betalen om France 4 & 5 te kunnen uitzenden. Dat TVV het Pluspaket steekt waar de zon niet kan schijnen.

 

Sky UK, here I come.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Sky UK is lekker.. Dan kijk ik liever gewoon FTA. Wat ik ook wel eens overweeg trouwens. Als RTL en SBS in NL via DVB-T nu gewoon FTA gaan zoals in ieder beschaafd land dan zeg ik mijn abo denk ik wel op.. Ik hoop er nog op dat wanneer België een commercieel DVB-T pakket lanceert dit (gedeeltelijk) FTA zal zijn..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...