Ga naar inhoud


Safari browser voor windows werkt niet met sat4all forum


renzie

Aanbevolen berichten

Ik heb net de nieuwe safari browser voor windows gedownload. Deze is vanaf vandaag beschikbaar via de site van apple.com Dit forum werkt echter voor geen meter met deze nieuwe windows browser (geen headers, links werken niet etc). Dit terwijl de safari browser met de mac dit wel goed laat zien.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik heb net de nieuwe safari browser voor windows gedownload. Deze is vanaf vandaag beschikbaar via de site van apple.com Dit forum werkt echter voor geen meter met deze nieuwe windows browser (geen headers, links werken niet etc). Dit terwijl de safari browser met de mac dit wel goed laat zien.

renzie


Renzie, Heb em net effe gedownload maar werkt prima met Sat4All! Ziet er best grappig uit alleen dat lettertype is zo wazig!

Dreambox 800 met Open Pli

Dreambox 7020

Multytenne 45

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb net de nieuwe safari browser voor windows gedownload. Deze is vanaf vandaag beschikbaar via de site van apple.com Dit forum werkt echter voor geen meter met deze nieuwe windows browser (geen headers, links werken niet etc). Dit terwijl de safari browser met de mac dit wel goed laat zien.

renzie


het is nog een beta, maar ja werkt hier ook niet goed. de regel van home massage board FAQ enz. staat er niet op. en alles wat je aanklikt slaat safari vast en windows sluit het programma af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

het is nog een beta, maar ja werkt hier ook niet goed. de regel van home massage board FAQ enz. staat er niet op. en alles wat je aanklikt slaat safari vast en windows sluit het programma af.

 

precies. andere sites gaan wel goed.

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt in het bericht ook nog even tussen neus en lippen vermeld dat de hacker dankbaar gebruik maakte van de lekken in Windows, dus......

 

Maar ik geef je gelijk. Ik gebruik Safari lekke op mijn IMac.

 

 

Groet,

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben zelf ook een fanatieke Firefox user, maar ik had de keynote van steve jobs op de Apple conference gezien waarin hij aangaf dat de nieuwe Safari browser 2x sneller zou zijn dan IE 7 en 1.6x sneller dan Firefox. Dus ging ik die ffe uitproberen. Het is echter een Beta dus dat hij nog niet lekker werkt op alle sites is niet zo vreemd.

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

vandaag update 3.03 geinstalleerd en het werkt thans perfect. Ik heb het gevoel dat deze browser inderdaad veel sneller is dan IE7 en Firefox.

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Safari, een niet onaardige browser.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, tikfout. hoogste versie in idd 3.02. in deze versie zitten de nodige security fixes opgenomen. wat en hoe wordt niet vermeld.

 

Changes in Safari 3.0.2 for Windows beta:

- Latest security updates

- Improved stability

- Fixes for text display, non-English systems, and start-up times

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is inderdaad sneller

 

er zijn echter wel wat gebruiksgewoonten die nu niet werken, zoals backspace toets op je keyboard,,,,

je moet pijltje achteruit klikken om terug te gaan

 

en een paar missers mbt het laden van een pagina terwijl het met vooruit en achteruit browsen (pijltjes toetsen klikken) dan wel gaat

 

snel maar niet AF.

 

cheers

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort zal er een internationale versie verschijnen. Het zou me verbazen dat er geen Nederlandstalige versie bij zit.

 

Prima snelle browser.

Tf 5000 CI

Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB

Mediaguard CI TV Vlaanderen

Windows 7 Ultimate - 32 bits

Nokia C5-00

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel iets vreemds opgemerkt met de Safari browser. Als ik een link wil toevoegen of een image, dan lukt dat niet. In IE7 gaat dit wel.

 

JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...