Jump to content

Recommended Posts

Posted

Op "www.viamichelin.fr, kon ik vroeger een "via" ingeven...

 

Nu lukt dit niet meer, weet iemand hoe je dit moet doen?

Je kan dit met etapes omzeilen,maar dan krijg je ook problemen...

 

(Eigenlijk een wonder dat een frans product voortreffelijk zou werken...) <img src="/forums/images/graemlins/confused.gif" alt="" /> <img src="/forums/images/graemlins/mad.gif" alt="" />

Posted

nu als ik jou link overneem en die in de browser stop, kan ik zelfs musea en hotels uitzoeken als via, dus ook plaatsen waar ik wil stoppen.

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Posted

ik heb er postcodes voor nodig

maar kijk naar het plaatje

dan zie je al dat je snel verder kunt

 

1391311-test.JPG

post-5622-1318259285,8498_thumb.jpg

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Posted

nu nog via de postcode

maar die weet ik niet

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Posted

2x invoeren, eerst van Gent naar Toulouse en daarna van Toulouse naar Argeles

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Posted

je kunt ook flaggetjes plaatsen en via die flaggetjes reizen

zie ik net

dus je roept de kaart van je lokatie op gaat naar de plek die je als via wil dan naar de plek waar je wil zijn dan klik je op bereken

en je ziet de hele route voor je

net als bij route 66

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Posted

Citaat:
Il n'y a pas de structures disponibles pour cette destination pour 2 personnes en 1 chambres pendant la période du 10 juillet 2007 au 11 juillet 2007.

 

ik moet wel oppassen dat ik niet een hotel bestel ha ha

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Posted

Da zou ne goeie zijn!

Nu via de etappes kan je idd een via ingeven.

Hoe kan je nu de postcode kennen van een dorp/stad waar een autostrade doorloopt....(via)

Da zouden die azen toch ook moeten snappen!

Druk ik op afdrukken,dan komt een nieuw venster en onderaan gereed, en de applicatie blijft hangen????

De CRTL+ALT+DEL brengt de opl!!!

Posted

ik denk dat we een frans toetsenbord moeten gebruiken <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

rare jongens die fransen <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Posted

Ik gebruik zelf altijd Google Maps of Routenet.nl in plaats van het veel te zware ViaMichelin.. Route's zijn over het algemeen beter ook.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...