Jump to content

Wie gaat er mee naar de markt?


Recommended Posts

Guest Pedro Newbie
Posted

Voor degenen die een leuk plaatje willen zien in Google Earth kijk hier dan eens 3° 0'7.76"S 33° 5'25.02"E

Flink inzoomen nog, ooghoogte op zo'n 1.2 km en de kijk richting even op zuid-zuid-oost zetten.

1391491-google.jpg

 

 

Posted

Heb nog een nieuwe fietsband nodig, maar kan net de prijzen niet lezen. Valt een beetje tegen...

Guest Pedro Newbie
Posted

Dit is inderdaad Tanzania.

Het lijkt mij geen satellietfoto maar het lijkt er eerder op dat deze genomen is uit een helicopter, vliegtuig of hete luchtbalon, je ziet namelijk diverse mensen omhoog kijken en kijken dus naar iets wat laag overkomt (tenzij de satelliet wel heeeel laag kwam overvliegen <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />)

Posted

Mijn maat schoenen zit er niet bij, jammer <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Posted

Is dit het produktieoverschot van GIANT of zo?

 

Als al die verkoopmannen allemaal hetzelfde gaan verkopen denk ik niet dat ze veel omzetten.

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Posted
Citaat:

Als al die verkoopmannen allemaal hetzelfde gaan verkopen denk ik niet dat ze veel omzetten.


De één koopt het misschien van de ander, en omgekeerd <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />
Posted

Volgens mij zijn dat geen fietsbanden maar hoelahops !!!!

 

Grote markt voor zeker daar..... <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Posted

De kwaliteit foto's zijn inderdaad wel beter dan die boven Europa!! <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />

Mister Tanzer

 

Dreambox DM8000HD

Humax5400 L2.07 en H2.08

Relook 400S

Dreambox 7000-S

Dreambox 500-S

Vantage TS 221

Guest Pedro Newbie
Posted
Citaat:
Volgens mij zijn dat geen fietsbanden maar hoelahops !!!!


Ik heb wel eens horen vertellen dat ze daar hele grote oorringen dragen <img src="/forums/images/graemlins/grin.gif" alt="" />

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...