Ga naar inhoud


Sky UK - wijziging tussenpersoon?


testerbe

Aanbevolen berichten


Voor wat ik er vanaf weet lopen de betalingen bij bepaalde "tussenpersonen" rechtstreeks via jouw creditcard... Volgens mij heb je die tussenpersoon nodig als je je abo wil wijzigen of wil beeindigen... want jij kan in principe geen rechtstreeks contact met sky hebben...

Van zodra ze die zinloze beperkingen van pay tv abonneren binnen de EU opheffen zal er erg veel illegaliteit verdwijnen... de meeste mensen inclusief mezelf zijn best bereid te betalen voor het pakket wat je graag hebben wil.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee loop je ook het risico dat abbonnementen flink in prijs omhoog zullen gaan.

De grote Hollywood opperhoofden willen toch de dollars binnen zien stromen.

 

Het is de hoogste tijd dat de Europese commissie hier iets aan gaat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met pay tv kunnen de auteursrechten netjes betaald worden per kijker. Dat is veel eerlijker geregeld dan nu. uiteindelijk zouden de bonzen evenveel ontvangen aan rechten dan wat ze nu vangen. In de overgangsperiode zou het waarschijnlijk wel wat chaotischer kunnen zijn, maar na een poosje stabiliseert dit wel weer denk ik.

 

maar helaas... zóver zijn we nog niet in europa... en zoalng dat eu-gedoe alleen maar te maken heeft met geld, en niet met de mensen die er wonen, zal het nog wel heel erg lang duren voordat het zover is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar wat zijn de problemen nu eigenlijk ? Als je namelijk gewoon een ontvanger heb en een kaart en de laatste is geactiveerd dan heb je eigenlijk je tussenpersoon niet meer nodig. Tenminste als de betalingen goed gaan.

ik neem aan dat het over de Ierse tussenpersoon gaat die nu kosten aanrekent voor het onderhouden van de abonnementen - en als je niet betaalt dan belt hij Sky op om je abonnement op te zeggen. Daar sta je dus machteloos tegenover. Het is inderdaad woordbreuk en niet netjes om zo te handelen, maar volgens wat ik gelezen heb was hij ook het doelwit van een aantal personen die zijn dienst "misbruikten" voor eigen doeleinden. Nu ja, iedereen is nu de pineut, en je moet zelf maar uitmaken wat dat Sky abonnement je waard is. Je kan een andere tussenpersoon zoeken, maar ik heb er nog geen enkele gevonden die geen kosten aanrekent voor die dienst, en zonder een geldig Brits adres kan je niet bij Sky zelf gaan aankloppen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootste problemen hiermee komen pas als SKY de kaartjes gaat uitwisselen en de tussenpersoon werkt niet meer mee(!) Dan pas kom je er achter dat je geen geldige kaart meer hebt en toch telkens een bedragje van je CC wordt afgeschreven(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...