Guest Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 Vanaf maandag 20 augustus: Channel 4+1, het Britse vierde kanaal met een vertraging van een uur. Helaas weet ik (nog) geen frequentie.
Hadrian Posted August 14, 2007 Posted August 14, 2007 bron? Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Ou-Tannu Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 WOEI! wel eens toevoegen binnenkort dan <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" /> Channel 4 rulez best wel <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" /> Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
spongebob Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 heerlijk! hopelijk volgen BBC 1234, Sky One, enzoverder ook met +1 kanalen. itv2 en itv4 zijn ook al +1 gegaan. Ik vind ze in ieder geval een uitstekende tegenzet tegenover NetGemist, iWatch, enzoverder. Nu nog de nederlandse en vlaamse kanalen en we zijn helemaal vertrokken!. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
edbe Posted August 15, 2007 Posted August 15, 2007 zou inderdaad niet slecht zijn als Channel4 en Five ook FTA komen <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" /> ---------------------- Clarke-Tech 2100+ usb Visiosat Bisatellite CD kaart & TVV kaart 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
cookie monster Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 Citaat: itv2 en itv4 zijn ook al +1 gegaan. Euh , ITV3 +1 ipv ITV4 + 1 <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> Persoonlijk zou ik liever nieuwe FTA zenders willen zien <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" /> Maar ja , wij kunnen dit NOOIT beslissen !! <img src="/forums/images/graemlins/crazy.gif" alt="" /> Natuurlijk zijn +1 zenders wel interessant voor de missers , of wie nog geen recorder heeft !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Jean-Claude Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 en voor wie er nog niet genoeg van krijgt : Five Life +1 is ook van start gegaan ! 12422H 27500 2/3 tagged as 7516 DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
spongebob Posted August 17, 2007 Posted August 17, 2007 is Five Life +1 AL van start gegaan, dan? vreemd dat Five zelf nog niet eens +1 is, maar wel een van de subzenders. dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
spongebob Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 overigens is Five US +1 ook stiekem van start gegaan onder de (voorlopige benaming) 7511. Maar ook Ftn heeft nu een +1 versie: Ftn +1 dus dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Jean-Claude Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 ze zouden beter -1 versies maken, dan zijn de meeste reeksen nog op een degelijk uur te bekijken hier bij ons. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now