Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vanaf maandag 20 augustus: Channel 4+1, het Britse vierde kanaal met een vertraging van een uur. Helaas weet ik (nog) geen frequentie.

Posted

bron?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Posted
Citaat:
bron?

Genoeg, onder andere Digital Spy.
Posted

WOEI! wel eens toevoegen binnenkort dan <img src="/forums/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

 

Channel 4 rulez best wel <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Posted

heerlijk! hopelijk volgen BBC 1234, Sky One, enzoverder ook met +1 kanalen. itv2 en itv4 zijn ook al +1 gegaan. Ik vind ze in ieder geval een uitstekende tegenzet tegenover NetGemist, iWatch, enzoverder. Nu nog de nederlandse en vlaamse kanalen en we zijn helemaal vertrokken!.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Posted

zou inderdaad niet slecht zijn als Channel4 en Five ook FTA komen <img src="/forums/images/graemlins/tongue.gif" alt="" />

 

----------------------

 

Clarke-Tech 2100+ usb

Visiosat Bisatellite

CD kaart & TVV kaart

2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro 

Posted
Citaat:
itv2 en itv4 zijn ook al +1 gegaan.
Euh , ITV3 +1 ipv ITV4 + 1 <img src="/forums/images/graemlins/wink.gif" alt="" />



Persoonlijk zou ik liever nieuwe FTA zenders willen zien <img src="/forums/images/graemlins/xyxthumbs.gif" alt="" />
Maar ja , wij kunnen dit NOOIT beslissen !! <img src="/forums/images/graemlins/crazy.gif" alt="" />
Natuurlijk zijn +1 zenders wel interessant voor de missers ,
of wie nog geen recorder heeft !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Posted

en voor wie er nog niet genoeg van krijgt : Five Life +1 is ook van start gegaan !

12422H

27500 2/3

tagged as 7516

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Posted

is Five Life +1 AL van start gegaan, dan? vreemd dat Five zelf nog niet eens +1 is, maar wel een van de subzenders.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Posted

overigens is Five US +1 ook stiekem van start gegaan onder de (voorlopige benaming) 7511.

 

Maar ook Ftn heeft nu een +1 versie: Ftn +1 dus

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Posted

ze zouden beter -1 versies maken, dan zijn de meeste reeksen nog op een degelijk uur te bekijken hier bij ons.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...