Ga naar inhoud

[7025S] opname nooit het einde van het programma

Gast boma

Aanbevolen berichten

Hallo

Als ik een programma wil opnemen heb ik de laatste 3 minuten niet dan is de opname gestopt.

Neen op met instelling stoppen op einde programma maar dat loopt gewoonlijk nog wat langer 3 minuten ongveer

is dat normaal ????

gr boma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij klopt het begin niet.

Gisterenavond Andre van Duin opgenomen en de voetbal wedstrijden.

Bij de opname van Andre heb ik een aantal minuten van het begin gemist en bij de voetbal waren de eerste beelden van de wedstrijd in de 54e minuut.

Tobias

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de exacte begin en eindtijden van de epg aanhoudt, dan heb je grote kans begin en/of einde te missen, meer einde, omdat vaak programma's uitlopen. Meestal begin ik 5 minuten eerder en doe minimaal een kwartier extra, dit bepaal ik of er een live programma voor zit of later op de avond. Toch baat dit soms nog niet, omdat de zenders zich niet houden aan vermelde begin en eindtijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoorde soortgelijke problemen gisteren ook bij de dm 600 die mijn broer heeft staan

het is dus niet per definitie een type/model probleem, maar een algemeen probleem bij meerdere modellen

het is mij (omdat ik bijna enkel filmzenders opneem) niet eerder opgevallen

kan het zijn dat de zogenaamde commercielen hun EPG data niet gestand doen?

ik verwacht dat eigenlijk als voornaamste reden

de epg data van CanalDIGITAAL wordt immers voorbereid door de input die men van de zendgemachtigde krijgt.

cheers

When Will I See You Again

The Three Degrees

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger bij mijn vhs videorecorder was er zoiets als showview, dat was volgens mij wel dynamisch, d.w.z. als de begintijd aangepast wordt, dan begint de opname automagisch eerder. Kan zijn dat ik ernaast zit, maar als dat niet zo is, zou je zeggen dat de dreambox toch naar dat showview signaal zou moeten kunnen kijken?!?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het probleem. Heb ik in mijn DM7000 met Gemini opgelost door in Blue Panel onder Extra's instellingen, opname de Margine before en after record op 5 minuten te zetten.

Dus vanuit de EPG ingestelde opname's beginnen 5 minuten eerder en stoppen 5 minuten later dan in de EPG staat.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen