Ga naar inhoud


[TF7700HD PVR] Laatste Nieuws


Sigma

Aanbevolen berichten

Citaat:
Kreeg dit als antwoord van Topfield op mijn vraag welke ontvanger het beste is voor Holland en wat er aan het synchronisatieprobleem wordt gedaan.

From: Topfield Help Center
For your country you can use TF7700HDPVR as well as TF7710HDPVR. About the Video/Audio synchronisation, our software engineers are working on it to solve the problem. You can download the software update on http://www.i-topfield.com when available.
Regards,
Hoze Li, Topfield



Bedankt Lunny,

Dat biedt dus perspectief voor een softwarematige 'hersteloperatie'. We wachten af.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit is dus een Sata aansluiting

 

i_sata_einzeln.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben trouwens wel enorm benieuwd wat je nou wel en niet via de netweraansluiting kan doen, dat is me nog niet helemaal duidelijk.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vond toch wel iets.... klopt dit?

 

Helo,

I'm currently checking firmware file from the NEW Topfield TF 7700HD PVR and there is built-in HTTP WebServer. Yes! New PVR from Topfield will be accessible via LAN and web browser. We can upload/download video and MP3 files and schedule recordings remotely.

Thats all for now.

 

Bye

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws

"De lip-synch bug is na testen softwarematig op te lossen, er is een tussentijdse test (beta) firmware vrijgegeven aan de importeurs die goede resultaten geeft.

Er zal nóg een definitieve firmware vrijgegeven worden die het probleem volledig moet elimineren"

TP7710HDPVR * 23331/L1.01/V.2.13/HSCB.7.00.24 Juli-31-2008* DUO LNB Twin * Aston seca DUAL 1.07 CI module 2.18 * LNB gescheiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:

het is gewoon de TF7700PVR HD internationale versie

werkt de CAM bij jou goed? en welke CAM gebruik jij?


Hallo Dishy,

Reageer je op mij i.p.v. Sigma? Sigma heeft bij mijn weten (nog?) geen 7700HD PVR.

Ik gebruik de MediaGuard Cam met een originele CDS kaart en met die combinatie heeft hij geen probleem.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus...zoals ik al zei en dacht; een storm in een glas water.

 

Maar de vraag wat nou het verschil tussen de 7700 en 7710 is, is nog steeds niet beantwoord. Beetje jammer. Met name Satwatcher was er als de kippen bij om de 7700 af te fikken maar als er gevraagd wordt wat het verschil is wordt er niet thuis gegeven. Ook de hele bang makerij ontrent de 7700 raakt kant noch wal.

 

Gisteren even getest met HD opnemen.....werkt super.

 

Tuurlijk is er het lipsync probleem en persoonlijk vind ik de AB nogal knudde, maar verder echt een zeer goede receiver. Een van mijn betere aankopen geweest in 2007. Ik zou deze receiver aan iedereen zonder blikken of blozen durven aanraden. Geweldig ding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is geen verschil en ik heb dit al heel vaak hier geschreven

daar komt bij dat de modelen met een xx10 op het eind ook in Rusland verkocht worden dus laaten we het nou niet over een Nederlands model hebben.

 

het enige is dat als je geen 7710 nummer koopt je geen ondersteuning krijgt van de Nederlandse distributeur en ik vind dat personlijk belachelijk!!!!!!!!!!!!!

dat is het verschil en meer niet

 

En ja dus ook geen Nederlandse handleiding.

En ja die mag ook niet op internet gezet worden door Topfield Korea.

Dit heb ik namelijk na gevraagd bij hun en de distributeur had dit dringend verzocht aan hun om dit niet te doen.

Omdat ze bang zijn dat mensen hem in het buitenland gaan kopen waar de Topfield Tuners over het algemeen goedkoper zijn.

 

 

 

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

het enige is dat als je geen 7710 nummer koopt je geen ondersteuning krijgt van de Nederlandse distributeur en ik vind dat personlijk belachelijk!!!!!!!!!!!!!


Vraag mij af of dit is toegestaan volgens mij mogen ze een product welke in Europa is gekocht niet weigeren.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan je daar geen antwoord op geven.

 

het is nu éénmaal zo,jammer genoeg.

 

maar ik durf best een 7700 te kopen daar ik alle vertrouwen in Topfield heb. voor iemand anders geld dat misschien niet.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dus...zoals ik al zei en dacht; een storm in een glas water.

Maar de vraag wat nou het verschil tussen de 7700 en 7710 is, is nog steeds niet beantwoord. Beetje jammer. Met name Satwatcher was er als de kippen bij om de 7700 af te fikken maar als er gevraagd wordt wat het verschil is wordt er niet thuis gegeven. Ook de hele bang makerij ontrent de 7700 raakt kant noch wal.


Dat zijn nogal woorden die je gebruikt. Ik heb niets afgefikt omdat ik het niet kan affikken, gewoonweg omdat ik hem (nog) niet heb.

Ik denk alleen dat jij niet om kan gaan met kritiek. Dat is wat ik heb geleverd op de stellingname van jou dat de techniek gebruikt in de Topfield helemaal niet nieuw is in satellietontvangers en gewoon oude prut in een nieuw jasje was.

Kijk als je op de man wilt spelen zegt meer over jou dan over mij.

Ik heb alleen gesteld dat als een importeur besluit, en dat is door diverse partijen geconformeerd, een hele order terug te sturen naar Topfield in Duitsland dan je met de zeer aangrezende zekerheid kan stellen dat er verwacht wordt dat er mogelijk iets meer aan de hand is dan een softwarematig euvel.

Als dat stemmingmakerij is okee, maar dan ben jij een nog grotere stemmingmaker dan mij.

Voor de rest hoop ik voor iedereen die er nu eentje in huis heeft dat het gewoon een softwarebugje is. En ik weet ook zeker, omdat ik weet waar de meeste van deze ontvangers vandaan komen, dat mocht er toch een hardwarefoutje inzit dat het allemaal keurig opgelost zal gaan worden.

Overigens kan ik je het verschil wel aangeven. De 7700 is de internationale versie die voornamelijk in Europa wordt weggezet op de Duitse markt. De 7710 in de Europese versie (dus niet specifiek Nederlands) die gewoon hardwarematig helemaal hetzelfde is maar een andere loaderversie heeft. En daarnaast zal in de 7710 niet de Duitse taal in het menu te kiezen zijn.

Het is dus gewoon om in Europa diverse markten af te schermen. Er zijn ooit plannen geweest om van uit de internationale versie de menutalen van de landen waarin de 7710 officieel wordt aangeboden maar dat is nooit doorgevoerd.

Daarnaast zal er in de toekomst wellicht wat makkelijke features voor de Nederlandse markt in de 7710 zitten zoals bijvoorbeeld Fast Scan en mogelijk ook MHW EPG.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...