Ga naar inhoud


zijn er al mensen met Telfort internet + vast bellen (20mbps)


Ome Merde

Aanbevolen berichten

Bedoel je via telnet?

Ja, deze staat op "netherlands"

{Administrator}[voice country]=>

 

Of bedoel je het GUI systeem want, daarin zie ik niet de mogelijkheid Nederlands te selecteren, GUI staat op engels.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: cosmos
Bedankt voor je hulp maar, hierop had ik ook al gezocht.
Ben al een week bezig met zoeken, zal verder moeten zoeken of testen.

Dan snap ik niet hoe je zoekt...

Citaat:
RE: Speedtouch 780 icm telfort
Aangemeld: 03.11.07 Geplaatst op 06-03-2008 01:13

Ja hoor. de Speedtouch 780 werkt prima icm telfort. Heb het hier ook draaiende gekregen.

Download het configuratie bestand van www.speedtouch.nl
Doorloop de stappen en je hebt verbinding.
http://www.speedtouch.nl/drivers.html#780

Kies:

RFC
Tiscali (netwerk)

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

ADSL2+ gedeelte werkt perfect, met de volgende instellingen: Mode = RFC 1483 Routing

VPI = 0

VCI = 34

Protocol = ENET ENCAP/LLC

Multiplexing = LLC

Encapsulation = AAL5 Snap

 

Voor telefonie instellingen dienen deze instellingen te zijn:

 

sip.telefoniedienst.nl

port: 5060

 

tel nr is ook me user en pasw maar helaas blijft hij failen op registration

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

tel.telefoniedienst.nl hoeft niet te worden gebruikt.

sip.telefoniedienst.nl is voldoende.

 

eerste is 195.240.72.66

tweede is 195.240.72.65

 

poortnummer 5060

 

maar het werkt niet s:

 

zyxel modem geen probleem staan ook zo ingesteld.

alleen staat er ergens 0101234567@tel.telefoniedienst.nl

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu sinds 31 januari telfort internet, modem draait sinds die tijd al stabiel, is alleen in het begin een paar keer gereset maar draait nu al:1315:21:07 uur. Mijn upload is vooral vooruit gegaan (van 80 naar 100) download zit op een stabiele 2MB/s (ongeveer 16,5 Mbit) In het begin was het even schrikken qua rekening, maar nu betaal ik elke maand maar echt 20 euro. Nu alleen nog mijn analoge lijn opzeggen, door m'n nummer te laten uitporteren naar budgetphone.(nog steeds niet de stap genomen) Scheelt me weer 10,50 per maand smile

Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!!

Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lanner
je registrar moet zijn pass:user@tel.telefonie.nl
geloof ik


Bedoel je waar URI staat? Moet dat niet 0101234567@tel.telefoniedienst.nl te zijn? Alleen past het niet, er kunnen maar 30 karakters worden ingevuld.

De user is namelijk het telefoonnummer.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

juiste hiervoor geplaatste plaatjes de info ingevoerd en het werkt! had verkeerde passwoord...

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees al drie weken op vele forums, vooral de Duitsers zijn goed bezig met SpeedTouch forums.

De fout was gewoon een wachtwoord, heb die van mijn email ingevuld en die van VoIP zijn anders, zo is het passwoord voor je persoonlijke pagina ook anders etc... Helpdesk gebeld a 30ct per minuut, die beste kerel gaf mij weer de verkeerde gegevens namelijk telefoondienst.nl maar op hun website staat telefoniedienst.nl en wees hem daar op, hij zei even navragen, na 5 minuten was hij weer aan de lijn met het antwoord u hebt gelijk meneer, mijn supervisor heeft het gechecked op de website?

Vreemd dat ze dit niet weten. Maar ok na 12 euro armer te zijn voor deze onzin helpdesk begon ik aan het wachtwoord te twijfelen. Ach al met al opgelost en hopelijk heeft een ander iets aan deze info en de geplaatste plaatjes die ik van tweakers heb gehaald.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De helpdesk van veel bedrijven is helaas niet meer dan een vangnet voor euro's. Eerstelijns zijn vaak bemand door eendagsvliegen als uitzendkrachten, bijklussende studenten en welwillende huisvrouwen.

 

Tip: noteer naam aan begin en eind gesprek en vraag bij klungels direct naar een tweedelijns medewerker of iemand die je wel kan verder helpen met het probleem.

 

Klopt de info achteraf niet, schiet dan een klacht in incl naam medewerker, meestal heb je dan suc6 en wordt je schadeloos gesteld. Heb zo als een dikke 170 euro van KPN ontvangen omdat een medewerker verzuimd had om mijn abbo op te zeggen zoals tel. afgesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...