Ga naar inhoud


zijn er al mensen met Telfort internet + vast bellen (20mbps)


Ome Merde

Aanbevolen berichten


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat ik bedoelde is als je dus 2 routers gebruikt dus de zyxel en je eigen en ook zo aansluit als je de laaste dus je eigen router gewoon als switch gebruik maakt het niet uit dus van de lan (zyxel) naar een lan ( je eigen router)

 

maar als dat kan kun je ook voor de 4 poorts gaan van zyxel maar waarom je heb de roueter toch ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je modem van upc is geen router daarom heb je er een router bij nodig maar het modem van telfort is wel een router en kan je er dus een switch achter hangen maar aangezien jij toch die router nog hebt gebruik hem dan als switch. dus lan uit modem telfort en lan in router en niet de wan.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een brief van UPC gehad dat het internet per 31-10 opgezegd is. smile

Opeens kon ik hetzelfde internet voor een tientje krijgen,ipv 22,95 confused Niet dus.....

Maar die varkens hebben niet mijn opzegging van de analoge TV erbij gezet.

Kan ik daar weer achteraan.

 

Vuile k@tstreek!!!

 

En maar hopen dat je het niet ziet,en er weer een tijd aan vast zitten mad


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ome to
Ja dat is het nadeel maar ik hou me met dat soort dingen niet bezig hoor was meer als gein bedoelt.


Zo zie ik het ook smile Schijnbaar is het de enigste manier om aan UPC te "ontsnappen" Gelukkig heb ik die stap een aantal jaren geleden al gedaan en het voldoet nog steeds uitstekent. Bij mij in de straat zijn overigens niet zo veel mensen meer die kabel hebben.

Ik ben overigens wel benieuwd hoeveel abonnee's Telfort er het afgelopen heeft bijgkregen, ook gezien het aantal postings hier over Telfort. Enfin, back on topic smile

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn advies is neem zeker GEEN Telfort, Vanaf 15 juli tot 21 augustus storing gehad diverse kpn monteurs bij mij langs geweest, iedere keer een nieuwe ticket (5 tot 10 werkdagen wachten zonder dat er wat gebeurt uiteraard diverse keren gebeld)

vanaf 21 augustus werkte alles weer tot gisterochtend, nu wederom de zelde storing met weer een wachttijd van 5 tot 10 werkdagen.

kan ook niet eeder opzeggen ivm. jaarcontract

 

Na 8 weken storing kan dit overigens wel(algemene voorwaarden)

 

Conclusie NEEM DIT NIET.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hansdc
Mijn advies is neem zeker GEEN Telfort, Vanaf 15 juli tot 21 augustus storing gehad diverse kpn monteurs bij mij langs geweest, iedere keer een nieuwe ticket (5 tot 10 werkdagen wachten zonder dat er wat gebeurt uiteraard diverse keren gebeld)
vanaf 21 augustus werkte alles weer tot gisterochtend, nu wederom de zelde storing met weer een wachttijd van 5 tot 10 werkdagen.
kan ook niet eeder opzeggen ivm. jaarcontract

Na 8 weken storing kan dit overigens wel(algemene voorwaarden)

Conclusie NEEM DIT NIET.


Helemaal met je eens... Het is echt een drama... Ik had speedlinq, dat was echt geweldig, sinds de overname van telfort alleen maar ellende... Nu kan ik weer niet pingen cq tracen naar de server van een maat... Het is echt dramatisch... Ik ga wel opzeggen, want ik ben niet degene die telfort wou hebben... Ik wil speedlinq en dat moeten ze me dan ook maar geven...

Advies: NEEM NOOIT TELFORT!!!!

Dreambox 7000s, Nokia Dbox 2, Nokia MM9500, Magic Module, Mastera IV, Moteck 2100 srg, Schotel 80cm draaiende van 43 west naar 72.0 oost...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het niet met je eens ik had ook speedlinq en nu telfort maar ze deden/voldoen allebei goed zeer goed tot nu toe dan.

 

alleen het telefoon gebeuren wil het welleens niet doen maar de modem resetten en het is over

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...