Ga naar inhoud


zijn er al mensen met Telfort internet + vast bellen (20mbps)


Ome Merde

Aanbevolen berichten

Hebben jullie ook, dat voipbuster, voipcheap en co zo traag opent of helemaal niet opent ?

 

Ga ik via een proxy, dan gaan die pagina's altijd open.

 

Ligt dit aan mij of doet telfort hier wat niet leuk is?

 

Heb dit op 3 pc's in huis. Modem al reboot enzo.

 

Bellen via voipbuster is geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 437
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi

 

13 mei moet dan de overstap gebeuren.

Alleen nu een raar probleem? Mijn draadloze netwerk geeft nu opeens een hele lage signaalsterkte aan, 11 db, normaal 23.

Kwaliteit van de verbinding slecht!! = 16%.

Kan dat aan Planet liggen, normaal is dit toch de sterkte die het eperia-modem uitzend?? Ik heb daar niets in gewijzigd.

 

Satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik had de rekkening ontvangen kon het niet geloven 70euro dus eve verdergezocht bij gesprekken overzicht kwam ik dit tegen

 

31/72 01/04/2008 18.09.12 00310642577550 00:00:03 0,05

32/72 01/04/2008 18.17.14 00310618092753 2:00:00 15,67

33/72 01/04/2008 18.19.07 00310618092753 2:00:00 15,67

34/72 01/04/2008 18.22.11 00310634355870 00:00:04 0,06

35/72 01/04/2008 18.23.06 00310634355870 00:00:06 0,06

36/72 01/04/2008 18.40.50 0031061124**** 00:00:50 0,16

 

dus telfort gebelt ze konden alleen maar de eerste 15 euro weg hallen de 2 moest nageken worden

hebben julie dat ook mee gemaakt anders let op de rekkening van telfort zal ik zeggen succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn rekening overzicht overzicht ook even bekeken maar ik kon bij mij niets vreemds vinden. Trouwens wel toevallig zeg dat je precies 2 minuten gebeld hebt op de seconde af, en dat 2x achter elkaar.

 

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin dit draadje te lezen bij pagina 1 en dan tot pagina 25 en lees erg veel off-topic stuff, maar vrijwel niet of er mensen zijn die ook geheel ON-TOPIC ervaringen hebben met Telfort internet + bellen.

Nu uitsluitend weer on-topic dus want dit draadje is zo niet meer te lezen!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn up en down zijn bij Telfort erg goed, zeker gezien de prijs.

Downloads van 1.6 of 1.7 zijn goed haalbaar.

Zelfs met mijn huis uit 1958 waar ik aan neem het koper naar KPN (950 meter naar de Bagijnenstraat Alkmaar) wel net zo oud zal zijn.

 

Telefoon ligt er soms wel eens uit, maar niet echt uren ofzo, soms moet ik nog eens een nummer draaien.

Ook duurt het langer voordat bij mij de bel over gaat, dus mensen hangen sneller op voor mijn gevoel.

De eerste 3 rinkeltjes hoor ik niet.

 

Hopelijk heeft iemand wat aan mijn on-topic reply.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

13 mei moest het dan gebeuren... Helaas trok Planet op 9 mei de stekker er al uit. Dus ga ik er maar vanuit, dat de opzegging is aangekomen.

Dagelijks geprobeerd of ik signaal kreeg op het Zykel draadloze modem. Helaas. Helpdesk gebeld na pinksteren. GEEN WACHTENDEN!!! Volgens de medewerker moest ik al 2 dagen signaal hebben ( vanaf 13 mei dus.) Op het laatste moment geaf hij echter aan, oh nee, nog niet vanwege de KPN storing... Vandaag weer geprobeerd. Geen signaal. ISRA test gedaan volgens de handleiding: Hoera signaal en alles werkt inclusie telefoon. Dus redelijk probleemloos.

Snelheid is 12.mbps. Dus sneller dan planet, voor 44 euro minder PER MAAND

Vanaf vandaag ben ik te vreden. Nu de slotrekening van Planet afwachten.

 

Satje4u cool

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

 

mijn aansluiting op 9 mei stond in de brief netjes gehaald en vier dagen later ook vast bellen aangesloten. heb alleen een paar dagen geleden met de landelijke storing een dag geen internet gehad maar toen had ik nog van home dus zat ik niet zonder. ben van 1600 kbps naar over de 9000 kbps gegaan voor het zelfde geld. tot nu toe tevreden.

 

m.v.g. kevbin 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ook bevestiging ontvangen van Planet dat abo is beeindigd.

Ze willen wel graag de Experia box terug.

Slotafrekening zou volgen binnen 2 maanden.

Dus alles lijkt nog soepeltjes te zijn verlopen.

 

Satje4u cool

 

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Origineel bericht van: Ome Merde
zie onderwerp

aangezien ik al 2 weken verbindingsproblemen met @Home heb zit ik er nu sterk aan te denken te switchen.
Telfort heeft een 20Mbps abbo + vast bellen incl. lijnhuur voor degene die geen eigen lijn (meer) heeft een abbootje van 29,95 de maand.
zijn er al leden die zo'n abbo hebben en wat zijn de ervaringen ?

zijn er addertjes ?


merDe


Even een update;

Ik heb nu enkele maanden Telfort Internet + vast bellen.

Om nu te zeggen dat ik tevreden ben? ... NEE

Erg vaak uitval van de telefoonlijn, in mijn omgeving zijn er meerdere die ik met naam kan noemen die hetzelfde probleem hebben.

Volgens Telfort, zou het probleem opgelost kunnen worden met het terugschroeven van 2 a 3 Mb internetsnelheid.
Nou daar zit ik natuurlijk helemaal niet op te wachten.

een kennis heeft dat wel gedaan, en die zit nu mooi met de gebakken peren, langzamer Internet en de telefoonproblemen blijven hetzelfde.

ik las ergens dat ik mijn modem zo dicht mogelijk bij het israpunt moest plaatsen, ook dat is het niet, de mijne staat er 15 cm vanaf.

Het is dus lang niet allemaal koek en ei met Telfort

groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mededelingen

Mededeling n.a.v. recente storingen Vast bellen

In de afgelopen periode heeft Telfort te maken gehad met een aantal storingen in de vaste telefoniedienst. Een deel van de Telfort Internet klanten heeft hier hinder van ondervonden bij het bellen en gebeld worden via Vast Bellen. Wij vinden dit erg vervelend. Telfort heeft kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel staan en wij doen dan ook ons uiterste best om onze klanten een stabiele en kwalitatief goede telefoniedienst te leveren.

 

Afgelopen week hebben wij ons telefonie platform voorzien van nieuwe software. Hiermee moeten de problemen van de afgelopen periode opgelost zijn. Wij zullen onze uiterste best doen om vanaf nu weer een zeer stabiele en betrouwbare telefoniedienst te leveren.

 

Telfort Klantenservice internet

 

http://klantenservice.internet.telfort.nl/Mededelingen.aspx

 

toch vreemd, ik heb er in Friesland nagenoeg geen last van

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde


toch vreemd, ik heb er in Friesland nagenoeg geen last van

merDe


En zo gaat het hier ook, telefoon doet het prima en ook het internet is goed. Toch heeft het Hetnet in mijn ogen (oren)een net iets betere phone kwaliteit maar Telfort is zeker niet slecht.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
Citaat:
Mededelingen
Mededeling n.a.v. recente storingen Vast bellen
In de afgelopen periode heeft Telfort te maken gehad met een aantal storingen in de vaste telefoniedienst. Een deel van de Telfort Internet klanten heeft hier hinder van ondervonden bij het bellen en gebeld worden via Vast Bellen. Wij vinden dit erg vervelend. Telfort heeft kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel staan en wij doen dan ook ons uiterste best om onze klanten een stabiele en kwalitatief goede telefoniedienst te leveren.

Afgelopen week hebben wij ons telefonie platform voorzien van nieuwe software. Hiermee moeten de problemen van de afgelopen periode opgelost zijn. Wij zullen onze uiterste best doen om vanaf nu weer een zeer stabiele en betrouwbare telefoniedienst te leveren.

Telfort Klantenservice internet


http://klantenservice.internet.telfort.nl/Mededelingen.aspx

toch vreemd, ik heb er in Friesland nagenoeg geen last van



merDe


Zitten vlak aan de Duitse grens, dus in een uithoek van het land, misschien is dat de oorzaak?

en de hartelijke groeten van poetsdoekje

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...