Ga naar inhoud


[TF7700/10HD PVR] Laatste Nieuws Deel 2 : De ervaringen


Melle

Aanbevolen berichten


  • Reacties 327
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo ik heb een HD 7710PVR met lipsync en een HD 7700hsci zonder lipsync en deze HD 7700hsci werkt zeer goed met de laatste firmware en geeft geen problemen ook met de CI van Aston 1.07 de diablo light of de T-rex 4.1 mooi beeld zowel SD als HD daar ben ik wel tevreden over en deze kan je gerust kopen zonder dat je problemen krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist de versie van 21 november gedownload op de Russische Topfield site (daar staan de updates altijd het eerste). Even via TFDPack de system ID veranderd en in mijn 7710HDPVR gezet.

 

Lipsync opgelost...

 

System ID 23331

Loader: L1.01

Device: v2.0.5

Firmware versie: TEST-HSCR 7.00.12

Laatste update: Nov 21 2007

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb zojuist de versie van 21 november gedownload op de Russische Topfield site (daar staan de updates altijd het eerste). Even via TFDPack de system ID veranderd en in mijn 7710HDPVR gezet.

Lipsync opgelost...

System ID 23331
Loader: L1.01
Device: v2.0.5
Firmware versie: TEST-HSCR 7.00.12
Laatste update: Nov 21 2007



Hallo Murdock,

Heb hem nu ook gevonden, maar ik heb de 7700HDPVR en durf er niet erg aan. Deze is dus voor de 7710HDPVR. Zal het uitmaken?

Groetjes, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:


Even gekeken, maar schiet mij maar in een rubber. Snap er niets van en wacht maar tot hij binnenkort OTA te halen is, of op de Engelstalige site komt te staan.

Groet, Alfons


http://www.topfield.ru/Soft-sat/TF7710HDPVR_RUS_20071121.zip

Op het Duitse Topfield forum staat dat de grote handelaren daar gisteren een test-versie hebben ontvangen, versie 13:

http://www.topfield-europe.com/forum/showthread.php?t=13298&page=16
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb hem hier even neergezet.


Bedankt Murdock,

Ik heb hem via een USB stick proberen te installeren op de 7700HD PVR, maar krijg weer de de foutmelding "the selected file is not proper for this product to upgrade".

Ik begin me af te vragen of het wel ooit zal lukken via de USB stick. Nou ja, nu maar afwachten tot hij OTA binnen te halen is.

Nog wat: in het begin - toen de box net uit was - heb ik als klacht o.a. geschreven dat bij mij de radiozenders pas na een 1,5 minuut goed werken. Ik kwam er vanmorgen bij toeval achter dat als ik het geluid via de speakers van de tv laat lopen - dus NIET via mijn home cinema set, wat ik normaal doe - het wel gelijk goed doorkomt.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...