Ga naar inhoud


CDS en HDTV, wat is er nu waar en niet waar?


Apple740

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ReinDuiven
Misschien iemand voor mij de instelling waar ik de nieuwe kanalen kan vinden?

Rein


Het staat enkele malen in dit topic maar hier in dit bericht de juiste freqs. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ReinDuiven
Misschien iemand voor mij de instelling waar ik de nieuwe kanalen kan vinden?
Rein

Voordat je nu de illusie hebt dat je vandaag nog gratis naar CD HD TV kunt kijken dan moet ik je teleur stellen.
Je kunt als CD abonnee via MijnCanalDigitaal wel een abonnementenuitbreiding voor HD TV van € 9,95 aanvragen maar dat lijkt me in dit stadium wel wat prematuur.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
In Duitsland is dat nog duurder. 10 Euro voor alleen Discovery HD. En nog eens 10 Euro Extra voor Premiere HD... HD is big money...


Ben benieuwd of nu de berichten over het fijne goedkope HD/Thema pakket van CD gaan volgen...

Grtz
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MacGuinness
Als je bij Lyngsat kijkt op 23,5 en je opent het CD pakket, zou je denken dat er meer HD zenders zijn.
Foutje van Lyngsat?


Geen idee,

Brava HD hebben we al. Vrijdag 11 april komt National Geographic Channel HD UK er bij en vrijdag 18/4 nog Discovery HD Europe.

Die Christie promo die je ziet staan heb ik afgelopen vijdag rond 08.30 uur al even gezien en zal er dan ook binnenkort wel een keer bij komen. Denk ik.

Ja, en waarom bij LyngSat op de plek van Service 5 nogmaals National Geographic Channel HD UK er bij staat, vraag ik me ook af. Bij King of Sat staat het overigens ook zo vermeld.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MacGuinness
Exqi en HD1 staan er ook bij vermeld.


Ja, dat klopt. Had ik ook gezien. Ik dacht dat het je specifiek om het nieuwe pakket ging.

Op Exqi heb ik nog nooit iets gezien. Die zal wel gecodeerd zijn en dat geldt ook voor HD1. Alhoewel HD1 al sinds een dag of 3 FTA is op 10.842V.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
In Duitsland is dat nog duurder. 10 Euro voor alleen Discovery HD. En nog eens 10 Euro Extra voor Premiere HD... HD is big money...


10 euro voor alleen Discovery-HD grenst aan het belachelijke, die 10 euro voor Premiere-HD is daarentegen zeer net te noemen. Premiere-HD toont 24/7 o.a. blockbuster films én HDTV voetbal. Als Film1/Sport1 in Nederland met een soortgelijk HDTV caroussel kanaal op de sat zou komen kunnen ze daar makkelijk 10 euro voor vragen, ik vermoed dat het vele abo'tjes op zou gaan leveren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

EXQI en HD1 geven alleen beeld met een ofifciele IRDETO EURO1080 smartcard. Er zijn een aantal gebruikers die ook via hun IRDETO Canal Digitaal smartcard beeld hebben (ja, soms is de IRDETO smartcard can C-digitaal toch nog ergens goed voor). VIa SECA zal het binnenkort ook wel aangeboden worden, want de SECA codering is ook en tijdje geleden toegevoegd.

 

De HD1 die ongecodeerd is, is trouwens anders dan de HD1 die wel gecodeerd is. ALleen het logo is hetzelfde. Zou eigenlijk HD5 moeten heten, maar zal wel een schakelfout in Belgie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...