Ga naar inhoud


[TF7710PVR]Nederlandse handleiding Topfield


Gast Mijnxtreme

Aanbevolen berichten

Hallo wie heeft er een nederlandse handleiding bij zijn Topfield 7710PVR gekregen mijn dealer zegt dat die er wel bij hoort maar ze zitten niet in de doos alleen de engelse hij heeft dat ook gecontroleerd er word gezegt dat de 7710PVR een nederlands model is maar ik begin nu toch te twijfelen of dat wel zo is.

dit is de zoveelste ergenis die ik begint te krijgen van de Topfield 7710PVR.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Hallo wie heeft er een nederlandse handleiding bij zijn Topfield 7710PVR gekregen mijn dealer zegt dat die er wel bij hoort maar ze zitten niet in de doos alleen de engelse hij heeft dat ook gecontroleerd er word gezegt dat de 7710PVR een nederlands model is maar ik begin nu toch te twijfelen of dat wel zo is.
dit is de zoveelste ergenis die ik begint te krijgen van de Topfield 7710PVR.


Bij mijn 5500PVR zat destijds ook alleen maar een Engelse en Duitse handleiding. Geen Nederlandse en die is er volgens mij ook nooit geweest. Dus als dat nu ook weer gebeurt, kun je lang wachten.

Groet, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet precies hoe het zit maar elke keer als ik hier iets meld krijg ik een hele storm koud water over me heen

 

 

voor klachten naar de importeur (distributeur)

 

overigens de handleiding voor de TF5000PVR is er wel.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

..... Geen Nederlandse en die is er volgens mij ook nooit geweest. Dus als dat nu ook weer gebeurt, kun je lang wachten.

Groet, Alfons

Alfons,
Dat er toen bij de 5510 geen Nederlandse handleiding is bijgesloten moet ik tegenspreken.
Bij de receiver zat een door Clark-Electronics (waarschijnlijk de toenmalige importeur) uitgegeven Nederlandse gebruiksaanwijzing voor de TF5010PVR en TF5510PVR.
Dus ik zou niet zonder meer willen beweren dat er voor de 7710 geen Nederlandse handleiding beschikbaar gesteld wordt.
De vraag is alleen of de huidige importeur zich hiervoor wil inspannen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:

..... Geen Nederlandse en die is er volgens mij ook nooit geweest. Dus als dat nu ook weer gebeurt, kun je lang wachten.

Groet, Alfons

Alfons,
Dat er toen bij de 5510 geen Nederlandse handleiding is bijgesloten moet ik tegenspreken.
Bij de receiver zat een door Clark-Electronics (waarschijnlijk de toenmalige importeur) uitgegeven Nederlandse gebruiksaanwijzing voor de TF5010PVR en TF5510PVR.
Dus ik zou niet zonder meer willen beweren dat er voor de 7710 geen Nederlandse handleiding beschikbaar gesteld wordt.
De vraag is alleen of de huidige importeur zich hiervoor wil inspannen.


OK Jürgen,

Bij mijn 5500 zat er geen Nederlandse handleiding in de doos. Ik heb toen ook de vraag gesteld in dit forum en daar werd toen gemeld dat die er niet was en niet komt. Maakt niet uit. Als er een Nederlandse komt voor de 7710 / 7700 is het prima, maar ik kan ook goed uit de voeten met de Engelse handleiding.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik ga dit onderwerp maar weer eens naar boven brengen wie weet een goed antwoord op deze vraag volgens mijn info is men verplicht (volgens de wet) om bij een in nederland op nederland gericht apparaat een nederlandse handleiding te leveren wie geeft uitsluitsel en wanneer komt er een nederlandse handleiding of komt tie er NIET.

 

mvrgr. Wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor klachten naar de importeur (distributeur)

 

 

wat ik al zij ik weet hoe het zit ik heb hier namelijk uitgebreid een email discusie over gehad met Topfield-Korea

en daar uit werdt duidelijk dat hij niet online komt te staan voorlopig

 

of er een doos versie komt weet ik niet maar zie de eerste regel van dit bericht daar moet je zijn.

 

ik kan je één ding zeggen het heeft te maken met de verkoop prijs hier in Nederland.

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou goed begrijp komt er geen nederlandse handleiding omdat wij hier in nederland deze TF te goedkoop aangeboden krijgen.De imp. reageert niet op mailtjes

mocht hij te duurzijn dan verwacht ik van TF nog wat muntjes terug maar hij zal wel te goedkoop aangeboden worden als dat zo is dan valt het kwartje ook met betrekking de andere mankementen aan deze volgens mij toch wel redelijk dure ontvanger als ik dit forum doorspit en ik vergelijk dit met mijn eigen ontvanger dan mankeert er nog al wat aan deze best wel prijzige ontvanger.

mvrg Wim g TF 7710HDPVR 160GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...