Ga naar inhoud


Telenet's Digital TV binnenkort ook in INDI-gebied


matthew_be_wvl

Aanbevolen berichten


HD aanbod ???? HD programmas zou ik het eerder noemen. Het zijn herhaal kanalen. En wat moet je met oude sportevents? En BravaTV exqi HD1 etc... hoe vaak kijk je daar eigenlijk naar?

 

Kinepolis TV geeft wel films. maar maar 4 per dag en dan net tussen 14 en 24, ze kunnen die films als ze er dan toch maar vier per dag willen uitzenden beter de hele dag door herhalen dan kan je ze opnemen wanneer je wil en kan je tijdens de primetime adere dingen opnemen. Ik heb nog niet 1 film gekeken via dat ding.

 

De beloofde series link/ serie opnemen bijft ook uit.

 

Trouwens als ik die HD recorder op mijn 4/3 samsung tv aansluit dan valt de infobalk links een beetje buiten beeld, de tekst is moeilijk leesbaar etc...

 

Buiten smijten gaat niet ik heb een abo, ik heb het al wel opgezegd maar zit er nog enkele maanden aan vast jammer genoeg.

 

ik vind het zonde van het geld en raad het iedereen af, laat telenet maar komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees ervoor dat telenet gaat komen,belgacom wilt het overnemen,

en denk er ook eens aan dat bij telenet alles duurder is en alles veel kost,

film op aanvraag,stemmen,en al die prullen die veel geld uit je zakken haalt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

satter die 4/3 samsung is dat ene plasma of lcd

ik denk ne gewone tv???

hoe kijkt ge hd???

hoe aangesloten???

maar goed dat ge filmnet niet gekent heb

dat was nu eens ne herhaaaal zender

ik kijk het meeste naar de hd kanalen,is meer te zien dan

familie(paffs)

er is niks beter dan INDI op dit moment

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik had mijn INDI aangesloten op de flatscreen full HD maar vanwege het slechte aanbod heb ik het ding op de slaapkamer gezet en aangesloten op een 4/3 tv, dus een normale televisie .

 

Jij kan het misschien goed vinden maar ik ben zeker dat er meer mensen tevreden zijn met telenet dan met INDI. Indi heeft geen goede filmkanalen, geen net gemist of films op aanvraag. En geen premium entertainment kanalen.

 

Ja voor docu's zit je goed bj INDI maar die zitten evengoed allemaal bij telenet. Alleen NOG niet in HD als ik het goed heb.

 

We agree to disagree smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Hebben jullie je indi boxen nog ?

 

Vandaag het nieuws gelezen dat telenet haar 800000 duizend klanten weer kwijt kan geraken .

Wat een klucht !

 

En hoe gaan deze mensen dan de kabel zenders doorkrijgen? Terug indi lol

 

Misschien nog maar eens pleiten voor vrije HW-keuze en open standaarden.... CI/CAM, standaard aanbod onge-encrypteerd op de kabel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...