Ga naar inhoud


[TF 7700 HSCI] met harddisk via USB ?


Gast tzrider

Aanbevolen berichten


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

(foutje)

 

Zo te zien wordt elke titel opgedeeld in eenheden

van circa 1.570 mB:

 

Titel.add

Titel.ifo

Titel.idx

 

Titel.red 1.570 mB

Titel.001 1.570 mB

Titel.002 1.570 mB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Default in de root, maar je kunt het copieren naar

mappen (werkt al). Ik heb mappen zoals \FILM HD en

\FILM SD aangemaakt en daar naar gecopieerd.

Kan best zijn dat als je vooraf een DIR selecteert

de opname daar in terecht komt.

 

Gecodeerde zendingen blijven na het verwijderen van

de smartcard afspeelbaar, tenminste in de beta versie.

Heb net een opname gemaakt van BBC HD, gaat prima.

 

Verder is het mooi dat er bij het spelen met de AB

niets in beeld komt bij de opnamen. Volume en teletekst

moet ik nog testen. Ben nu Planet Earth van BBC HD aan

het opnemen als test.

 

 

Heb een stevige reset van de Toppy gehad na formateren

500 gB HD. Alle settings kwijt. Ik neem nu op met een

kleine 60 gB HD zonder externe voeding en speel de

opnames over naar de grote tot de definitieve firmware er is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boengo
Het wachten wordt beloond!!

Bericht van Gerti van Topfield Europe vandaag om 11.24 uur:

TF7700HSCI PVR-Ready Firmware verzögert sich leicht

Hallo,

die für den heutigen Tag angekündigte PVR-Ready Firmware für den TF7700HSCI verzögert sich leider noch ein wenig. Die Firmware befindet sich derzeit im finalen Test und wird voraussichtlich am Montag veröffentlicht werden, sofern bei diesem Test keine Probleme mehr auftreten.

Vielen Dank für das Verständnis,
Michael Gerhard
Topfield Europe GmbH

Dus op naar maandag,
Greetz
Boengo


Is dat niet een copy van het bericht van ongeveer een maand geleden??? Althans ik kan me woorden van gelijke strekking herinneren.

De beta draait enorm leuk. Vannacht iets op met de timer functie opgenomen van BBC HD en dat werkte ook prima. Wat me wel opvalt is dat de ondertitels via teletekst WEL worden opgenomen, daar waar dit met de "echte" pvr versie niet lukt. Ik hoor daar tenminste redelijk geklaag over.

De timeshift werkt ook vlekkeloos. Dus gewoon kijkend op pauze drukken (er is telefoon) en later gewoon verder gaan met kijken, een functie die ik enorm miste.

Wat je dus niet moet doen is iets opnemen en dan gaan zappen..... dan stopt de opname wat ook logisch is hij heeft maar 1 tuner.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Is dat niet een copy van het bericht van ongeveer een maand geleden??? Althans ik kan me woorden van gelijke strekking herinneren.


Dat lijkt me inderdaad een oud bericht. Op het Topfield
Forum zie ik geen berichten van diegenen die het weten kunnen.

Citaat:

Wat me wel opvalt is dat de ondertitels via teletekst WEL worden opgenomen, daar waar dit met de "echte" pvr versie niet lukt.


Vreemd. Ik kan doen wat ik wil: ondertitels aan en uit,
volume regelen, informatie of gids in beeld. Geen van dit
alles verschijnt in de opnamen. Gisteren zelfs naar een SD
opname gekeken en tegelijkertijd een HD film opgenomen.
Ik ben hier redelijke enthousiast over. Je krijgt voor het
betaald geld nu een behoorlijk compleet apparaat. De externe
HD via USB vind ik ideaal !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dobie
En wat kun je op de PC met de bestanden doen?
Zelfde formaat als de TF5500PVR?


Ik kan ze in ieder geval probleemloos afspelen. Het zijn andere fileformaten dat de 5000.

Het is minimaal een setje van 4

naam.add
naam.idx
naam.ifo
naam.rec deze is maximaal 1.577.058.304 bytes en gaat eventueel verder met:
naam.001 enz.

Hiermee is meteen het probleem van fat32 omzeilt met een maximum grootte

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik kan ze in ieder geval probleemloos afspelen


Waarmee dan ?

Ik heb er DVD's van kunnen branden met ConvertXtoDVD,
beeld was prima maar had een vreemde tijdverschuiving
met geluid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tzrider
Citaat:
Ik kan ze in ieder geval probleemloos afspelen


Waarmee dan ?

Ik heb er DVD's van kunnen branden met ConvertXtoDVD,
beeld was prima maar had een vreemde tijdverschuiving
met geluid.


Ik had al de combinatie FDDshow, haalimediasplitter en Gomplayer geinstalleerd. Deze combinatie pakte meteen goed uit.

Het vreemde is dat van BBC-HD op dezelfde avond Robin Hood en Tochwood prima afspeelbaar zijn, maar Planet Earth en Later, die er achter aan kwamen weer niet.

Ik duik er wel verder in, maar het is in ieder geval veelbelovend. Ik ga kijken of het om te zetten is naar AVI of MKV zodat het makkelijker toegankelijk is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hans v O 286
Iemand nog een tip voor een USB Harde schijf met of zonder voeding enz en hoe groot


Nog niet echt te zeggen. Met voeding verdient vaak de voorkeur, vooral omdat je dan grotere capaciteiten kunt benutten.

Of hij wel of niet pakt, hangt ook sterk af van de USB -> IDE (of SATA) controller die er in zit.

Een Freecom 400Gb Usb drive werd totaal niet herkend. Een zelf samengesteld Vantec behuizing met 160Gb WD erin ging vlekkeloos. Bij een vriend van mij werd een Iomega 250Gb ook goed herkent.

De harddisk gebruikt wel FAT32, maar dat hoeft geen beperking te zijn in de praktijk. De maximum file grootte wat er gebruikt wordt is in de orde van 1.5 Gb, dus ruim binnen de specificaties.

Gelukkig wordt er geen eigen bestandsysteem gebruikt, zodat de schijf zonder meer uitleesbaar is op de pc. Het meeste materiaal is direct af te spelen op de pc.

Het lijkt me handig om zo veel mogelijk ervaringen te delen hier, zodat we er optimaal gebruik van kunnen maken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@winwiz

Werken programma's als Project X of de Womble Video Wizard ook?

Met de .rec bestanden van de TF5500 gaat dat probleemloos en met prima kwaliteit.

Voordat ik de 7700 aanschaf zou ik wel graag willen weten of ik de bestanden ook op DVD kan branden of in een formaat kan omzetten om vanaf de PC te kunnen streamen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet getest maar dat ga ik zeker vandeweek nog doen! Bedankt voor de tip, je hoort er nog van.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens zijn er mensen met een "echte" pvr versie die al resultaten hebben met recoding of afspelen op de pc van de files??

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...