Ga naar inhoud


[TF 7700 HSCI] met harddisk via USB ?


Gast tzrider

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: winwiz
Een Freecom 400Gb Usb drive werd totaal niet herkend. Een zelf samengesteld Vantec behuizing met 160Gb WD erin ging vlekkeloos. Bij een vriend van mij werd een Iomega 250Gb ook goed herkent.


Ik heb nu getest met de Freecom Netwerk MediaPlayer-35 Hardeschijf van 400GB die werkt wel.

Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo  VU+ Zero
Samsung led 40"
Bigsat Viosat  , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb een kleine 60 Gb Concentronic zonder voeding

erachter hangen en dat gaat prima.

 

Ook een 8 gB USB stick werk nu prima. Deze werd

echter net meteen herkend maar na niets eraan doen (!)

ineens wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm krijg een e-01 error. De 64 firmware erin gaat prima en nog steeds de e-01 error. Fabrieksinstelling, nog steeds die error. Maar eens even verder snuffelen mad

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw gedownload met IE nu en nu gaat het wel goed smile Alles lijkt weer (net zo goed als de beta) te werken

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topfield raadt dus wel aan om harde schijven met eigen voeding te gebruiken

 

TF7700usbpvr.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komende van de .64 firmware draait deze .72 versie

nog steeds de zenderlijsten in de soep. Erg onhandig !

 

Daarnaast startte hij net weer eens spontaan op als met

de .69 beta firmware. Nog genoeg te doen voor Topfield.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier totaal geen last van!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon niet meer aanpassen. Maar uitgaande van de 64 heb je gelijk. Vanaf de 69 is het verder geen probleem. Ik raad dus mensen aan om voor de update even te backuppen. Of dat echt helpt is natuurlijk een tweede.

 

Verder draait alles heel stabiel vind ik.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou dus betekenen dat iedereen die van de .64 naar de .72

gaat hier last van zou hebben ? Ik kan nog altijd terug

naar de .64 en dan een restore doen die ik onder die versie opgeslagen heb. Dan staat alles weer goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de duitse fora zo lees hebben deze dezelfde

probleempjes/ervaringen als ik. Ik wacht dus even op een

echt goede firmware update die tenminste het probleem met

de ingelezen zenders/services oplost. Tot dan doe ik het

met een minimale lijst met favoriete zenders. De vorige is

toch al verloren gegaan tijdens het testen met de beta .69.

Aangezien ik al een spontane reset heb gehad waag ik er nog maar

niet op alles opnieuw in te gaan stellen. Eerst meer stabiliteit !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tzrider
Zou dus betekenen dat iedereen die van de .64 naar de .72
gaat hier last van zou hebben ? Ik kan nog altijd terug
naar de .64 en dan een restore doen die ik onder die versie opgeslagen heb. Dan staat alles weer goed.


Ik denk dat iedereen daar last van krijgt. Ik heb het ook gelezen voordat ik de 69 erin had zitten dus was er op voorbereid.

Bij het "herstellen" van de lijst ging de topfield helemaal in de reset met als resultaat dat hij fabrieksleeg was.

Ik vond dat niet zo erg. De belangrijkste satellieten weer scannen, even schuiven, en je hebt weer een up to date lijst. Bij een vriend van mij gebeurde precies hetzelfde; ook leeg na een spontane reset.

Gezien de verminkte settingslijst lijkt het me dat de geheugen indeling anders in elkaar zit. Ook logisch gezien de functies die erbij gekomen zijn.

Voor mij allemaal geen probleem, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die afhankelijk zijn van externe settingslijsten en geen zin hebben om zelf met de zenders te schuiven.

Persoonlijk vind ik dit dus maar een klein ongemak tegenover de nieuwe functionaliteit, mits hij niet om de haverklap gaat resetten natuurlijk wink Na die ene reset liep hij verder superstabiel. Ik ben flink aan het schuiven geweest in de settingslijst en heb verder geen problemen ondervonden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...