Ga naar inhoud


[TF 7700 HSCI] met harddisk via USB ?


Gast tzrider

Aanbevolen berichten


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: bolliee
Heb er nu een 500 gig WD Elements aanhangen en de schijf wordt wel gezien harddisc teken op de ontvanger gaat ook branden maar hij wil niks opnemen ermee,als ik op opname knop rood druk gebeurd er niks,het is wel een fat32,snap het niet..


Wel geformateerd in de Topfield ook? (voor de zekerheid)

Soms helpt het als je de harde schijf uit een aanzet terwijl hij aangesloten is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bolliee
Origineel bericht van: aquasat
Ik denk dat je dezelfde HDD hebt dan de mijne.
Model nr op de doos is : WD5000E035-00
Bij mij werkt hij perfect.
Ja ik heb precies dezelfde..
Heb jij er iets mee gedaan nadat deze nieuw was,die ik heb komt zo uit de doos..

Dreambox 800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aquasat
Als ik hem voor het eerst op de pc aansloot zag ik dat er een autoplay file opstond, ik denk dat ik hem eerst in de pc heb geformateerd.
Op de topfield direct herkend en de format ging ook zeer goed.
Ok ik hem aan de pc hangen nu en met het progje SwissKnife ben ik hem aan het formateren nu,een full format duurd even,ik kom er op terug als deze klaar is..

Dreambox 800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aquasat
Met een snelformat op de PC had je genoeg dacht ik.


Als je Fat32 als optie hebt wel maar, zeker met grotere schijven, is die optie standaard niet beschikbaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Mooi, allerlij diskjes eraan gehange en werke als een speer, maar... waar o waar zit de pauze toets???

Dat is een simpele. Bovenste rij van 4 toetsen en dan 2e van Links.
Als je niet opneemt start je daarmee je timeshifting.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...