Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten

Hoe ging dat spreek woord alweer

als de kat van huis is,.....

even er tussenuit en je herkent het hele forum niet meer

 

 

Na de bijna 500 berichten doorgelezen te hebben

en de nodige tips uitgeprobeerd, blijf ik na de

softwareupdate toch met een paar vraagjes

(buiten de al eerder gemeldde bugs)

(op 3 verschillende PC met xp-FF2)

 

-is de links pagina helemaal verdwenen? kan hem niet traceren

-De berichten met "nieuw" kloppen, maar de gele markers verdwijnen, zonder dat ik daar in de buurt ben geweest.(het zijn dus meer dan enkele wat hier problemen met hebben

-ook nieuwe linken zijn niet altijd benaderbaar, zoals de opmerking over wikipedia

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1445052#Post1445052 (toegang geweigerd)

-Vroeger was het berichtnummer meteen een snelkoppeling nu niet meer.

-Bij de zoekfunctie mis ik de button om weer alle zoekresultaten weer te geven,

-de terugblader knop van de browser geeft vaker de melding :(post data)

-Het aantal leden welke online is wordt niet altijd correct weergegeven[zie foto]

-Handtekening zoals bij instellingen verschilt van forum layout [foto]

-de tijdsnotatie gaat pas van de amerikaanse naar de europese over nadat je deze veranderd hebt bij instellingen en niet standaard automatisch.

 

dit is mijn voorlopige feedback

 

Hulde aan de mensen welke dit hebben mogelijk gemaakt

post-2774-1318259600,0455_thumb.jpg

post-2774-1318259600,0586_thumb.jpg

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Nu ben ik dom en zie het over het hoofd ofzo. Maar waar is het contactformulier naartoe?



---> KLIK <--- whistle

Ik heb de rechterkolom even aangezet, maar ik ben waarschijnlijk echt scheel want daar zie ik ook geen link naar het contactformulier.

Of is het contactformulier toekomstig, bedoel je dat? Ik stuur jou wel een PM dan. wink

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Contact formulier etc. is nog niet geimplanterd.

Ron schrijft dan ook. (toekomstige) pagina's, zoals een linkpagina, informatiedatabase, contactformulier etc.

Toekomstig staat tussen haakjes, dus het had gekund dat het contactformulier daar niet onder viel. Maar dus toch.

Dan heb je nu een PM. smile

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder een bericht van een admin of mod, begint het board toch weer volwassen te worden.

Achter de schermen wordt er nog steeds hard gewerkt, oa de handtekening is nu de juiste layout.

er zijn weer extra opties onder de laatste posting gekomen

post-2774-1318259603,0412_thumb.jpg

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het probleem ervaren van reeds gelezen berichten welke rood gekleurd zijn als ik opnieuw de site bezoek.

Ik kom hier vaak vanaf meerdere PC-s, al meerdere keren de cookies verwijderd, alle berichten als gelezen gemarkeerd, maar daarna blijf ik hierna gepostte berichten als nieuw zien, gelezen of niet gelezen.

 

Met de oude software hier nooit last van gehad. Zoals het nu is ben ik gedwongen na elk bezoek "alle berichten als gelezen" te markeren.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbeeld:

 

Als ik op 2 PC`s tegelijk de cookies verwijder, daarna alles las gelezen markeer, op dat moment is alles gelezen.

 

Als ik bijvoorbeeld na een uur kijk met 1 PC, dan zijn er bv 15 nieuwe berichten, als ik deze alle 15 heb gelezen en ga kijken op de andere PC kan ik weer van vooraf aan beginnen.

Dit is niet normaal, andere forums hebben deze eigenschap dus niet.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieruit mag ik concluderen dat jullie het probleem in beeld hebben en weten waar het hem in zit?

Dan wachten we geduldig op een update.

 

Hoe aktief wordt er door de leverancier van dit pakket gesleuteld, geven die een beetje support?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt hier dan ook een update voor die idiote bestand download-benummering.

Je zoekt je een ongeluk binnen de downloads naar de inhoud van deze genummerde bestandjes, waarom niet zoals het "vroeger" was, dus een 'nummer-bestandnaam.xxx'.

ik vind het iig heftig irritant.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...