Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten

Alle "problemen" zijn ons bekend en we zijn er ook erg hard mee bezig.

Waarschijnlijk gaat we toch op een andere board software over. Dat zal dan Vbulletin worden. Jammer van het geld voor de licentie die we voor UBB gekocht hebben, maar UBB.threads heeft gewoon te veel problemen die niet in een release zouden mogen zitten.

Met wat "modden" en "freaken" moeten we vbulletin wel op hetzelfde (administratieve) niveau kunnen krijgen als UBB.threads.

Als er mensen zijn met veel kennis van vbulletin en ons op enigerlei wijze kunnen helpen, horen we dat graag.

Het zal wel enige tijd gaan duren, want vbulletin heeft nog geen goede import module voor ubb.threads 7.2, maar dat gaat goed komen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja, wat dat betreft is het eigenlijk jammer, dat je net hebt geupdate. Van de vorige versie was je zo overgestapt, daar is een goede impex voor.

 

als er vragen zijn over vB, mail maar, ik wil best helpen.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht er overgegaan worden naar andere forumsoftware, dan hoop ik wel dat het net zo goed, snel en eenvoudig te bedienen is als nu. Ik heb een langzame internetverbinding (buitengebied) en kan gelukkig wel op een zeer acceptabele manier van dit forum gebruik maken. Een langzamere site zou in mijn geval zeer ongewenst zijn.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het vBulletin worden, heb je niets te vrezen, die loopt prima mee zelfs op mijn PDA. Je zal weinig verschil merken qua snelheid.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke skin je gaat gebruiken maakt me niet veel uit, maar het grootste gemis is dat ik dit forum niet meer vanaf m'n DREAMBOX met de RSS reader kan lezen. Van mij mag je terug gaan naar de oude software. Daar werkte tenminste alles wel naar behoren. Ik zie de upgrade tot nu toe alleen maar als achteruitgang. Erg jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vBulletin is er ook een RSS-functie beschikbaar.

 

Ik vind iets als een RSS-feed overigens maar een bijkomstigheid, leuk dat je het in een RSS-reader en dus inderdaad vanaf bijvoorbeeld je Dreambox kan lezen. Ik vind het echter vreemd dat je er het hele forum aan ophangt.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO
Ik vind iets als een RSS-feed overigens maar een bijkomstigheid,

Ik moet toch wel bekennen dat ik elke avond tijdens elke reclame effe snel naar de feeds keek via de dreambox. Ik vind het dan ook WEL een groot gemis.
Zo heeft iedereen zijn eigenaardigheden :D

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kwajoep
Origineel bericht van: EL PIÑO
Ik vind iets als een RSS-feed overigens maar een bijkomstigheid,

Ik moet toch wel bekennen dat ik elke avond tijdens elke reclame effe snel naar de feeds keek via de dreambox. Ik vind het dan ook WEL een groot gemis.
Zo heeft iedereen zijn eigenaardigheden :D

Frank


Idd mis de RSS feeds ook heel erg, ik krijg nu alleen de topic namen te zien op de dreambox , als ik ze open zijn ze leeg.

Kan dit niet te maken hebben met de versie van de RSS feed van het forum.? Zover ik weet zijn er verschillende versies van RSS feeds, oa 2.0 en 0.98? meschien dat daar het probleem zit.?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...