Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Ronaldd
Origineel bericht van: Jean-Claude
tiens, ik merk toch nog een verschil met vroeger : ik lees af en toe de berichten op mijn werk, en dan 's avonds thuis. Vroeger "onthield" hij welke berichten ik al gelezen had, nu zie ik dat alle berichten die ik op mijn werk gelezen heb terug als 'ongelezen' aangeboden worden bij mij thuis. Blijkbaar werd dit vroeger door het board bijgehouden, en wordt dat nu geregeld door een koekje op de lokale pc.
Is wel lastig, krijg ik nu allemaal berichten terug voorgeschoteld die ik al gelezen heb !
Dit klopt inderdaad. Het wordt bijgehouden in 'sessions' die staan wel op de server. Maar de identifier wordt bijgehouden in een cookie. Dus iedere browser heeft zijn eigen 'gelezen berichten' boekhouding.

Ik kan dit wel veranderen, maar is een zeer ingrijpende verandering in de software. Dus voorlopig nog niet.

Ronald


hmmmm dat wordt hier dus ook overdag weer werken omdat ik geen zin heb om savonds de postings dubbel te lezen smirk

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Ik kan dit wel veranderen, maar is een zeer ingrijpende verandering in de software. Dus voorlopig nog niet.

Ronald


Wat er nu precies is gebeurd weet ik ook niet maar het lijkt er op dat de ongelezen berichten nu blijven staan.
Meerdere forumleden dezelfde ervaring??? tired
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldd
Origineel bericht van: Jean-Claude
tiens, ik merk toch nog een verschil met vroeger : ik lees af en toe de berichten op mijn werk, en dan 's avonds thuis. Vroeger "onthield" hij welke berichten ik al gelezen had, nu zie ik dat alle berichten die ik op mijn werk gelezen heb terug als 'ongelezen' aangeboden worden bij mij thuis. Blijkbaar werd dit vroeger door het board bijgehouden, en wordt dat nu geregeld door een koekje op de lokale pc.
Is wel lastig, krijg ik nu allemaal berichten terug voorgeschoteld die ik al gelezen heb !
Dit klopt inderdaad. Het wordt bijgehouden in 'sessions' die staan wel op de server. Maar de identifier wordt bijgehouden in een cookie. Dus iedere browser heeft zijn eigen 'gelezen berichten' boekhouding.

Ik kan dit wel veranderen, maar is een zeer ingrijpende verandering in de software. Dus voorlopig nog niet.

Ronald


Geef mij dan maar het oude board terug.
Of neem eindelijk vBulletin.
Ik vind de laatste update echt een functioneel achteruitgang. Ziet er beter uit, maar werkt slechter.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JohnnyBee
F5 crazy wat doet da?


Niets bijzonders hetzelfde als je op de vernieuwen knop klikt, maar ik heb gisteren te vroeg gejuicht de berichten verdwijnen nog steeds. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nogmaals uitgebreid getest, maar de problemen die jullie ondervinden heb ik (en vele anderen) gewoon niet.

Ik vermoed dat je cookie corrupt is of zoiets.

Probeer volgende handelingen:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=mycookies (wissen)

Vervolgens inloggen en dan alles als gelezen markeren:

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=markallread

Daarna de brwoser afsluiten en opnieuw de site bezoeken.

Check ook firewall, cookie instellingen etc.

 

Ron

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas Ron, het heef niets te maken met cookies. De 'gelezen berichten boekhouding' wordt geheel op de server bij gehouden, in sessies. Deze data kan corrupt raken bij uit en in loggen. Of als bijf. een andere gezins lid gaat lezen met een ander account.

 

Het is gewoon niet goed geimplementeerd in ubbthreads. Ik kom daar wel uit, maar heeft gewoon veel tijd nodig.

 

Ik kan het zelf nu ook geproduceren.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens in dit forum staat dat de rss niet meer werkt. Ik heb dit ook gemeld, bij het forum elders bij dreambox, van Pli-iolite. Misschien is het nog te vroeg om hiernaar te vragen. Is er al een oplossing voor gevonden? Ik moet zeggen dat ik dit toch wel mis op mijn dreambox. Je kunt hiermee toch even tusssen de programma's door even kijken wat zich zoal voordoet op de site. Ik denk dat meerdere gebruikers dit missen. Evengoed mijn dank voor het vele werk dat jullie ongetwijfeld doen,om alles zo goed mogelijk te laten functioneren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
kijk ff in het off-topic forum, daar loopt er een draad over ..



merDe

De draad loopt maar bij mij loopt rss niet. Ik wacht af.
Bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...