Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten

S4a heeft meer bugs dan ooit te vooren.

Topicks die geel zijn en dan geen nieuwe postings bevat.

Vroeger had ik dat alleen bij onliner reply's.

 

Er moet dus nog gesleuteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Dit bericht kan niet meer worden verwijderd.

 

Klik aub op terug om terug te gaan naar de vorige pagina.

 

Jammer dat de optie om een bericht te verwijderen verwijderd is (staat er wel tussen maar werkt niet). In dit geval ging het om minuten waar nog niet op gereageerd was.

 

B.t.w. all; citaat is nu quote

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het antwoord heb ik nog steeds niet gevonden. Kun je mij de oplossing geven?

Reeds 10 x uitgelegd en dat wordt geen 11e x.

 

Pacman, ik ben er van overtuigd dat het geen bug is, aangezien niet iedereen (beter gezegd slechts een klein deel van onze bezoekers) er last van heeft.

Het is in ieder geval cookie/firewall/browser gerelateerd.

Ik heb het zelf 1 x gehad en heb er al een tijdje geen last meer van. Als het toch een bug is, kunnen wij het in ieder geval zelf niet oplossen, dus afwachten op een nieuwe versie dan maar.

De "bug" heeft volgens mij slechts effect bij een "merkwaardig" surfgedrag. Als je alle forums doorloopt door steeds netjes op forumlijst of www. sat4all.com te klikken als je terug wilt naar de forum index, in plaats van steeds backspace of de terug knop in de browser te gebruiken, kan de boardsoftware ook "tracken" wat je wel en wat je niet gezien hebt. Ik ben er van overtuigd dat de mensen met problemen "backspacers" zijn en door hun backspace gedrag kan de boardsoftware niet op juist wijze tracken wat je wel en wat je niet gezien hebt.

@all, de wis-tijd staat nu op 5 minuten zodat je een verkeerd geplaatst bericht nog kunt verwijderen. Die tiijd wordt niet verder aangepast want het kwam te vaak voor dat iemand zijn bericht verwijderde terwijl anderen er al op gereageerd hadden en dat is behoorlijk frustrerend.

 

* EDIT: na eens testen met backspace had ik het probleem dus ook weer. Dat is ook logisch dus ik neem aan dat hiermee de "bug" opgelost is. Netjes forumlijst gebruiken om terug te gaan naar de forum-index en index onder iedere "thread" om terug te gaan naar het forum en je hebt nergens last van.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik hier de backspace knop niet.

Behalve dat ik achter NAT zit heb ik geen firewall.

Complete threats zal ik al gelezen hebben waarvan ik zeker weet dat ik er nooit kom.

Maakt mij niet zo heel veel uit hoor, wilde het alleen vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik ook precies hetzelfde gebruik de backspace knop nooit ga keurig als ik gelezen heb via index en forumlijst terug.

En een aantal lampjes van sub forums waar ik nooit kom gaan dan uit.

De cookies gewist dat is het dus ook niet.

Hier gebruik ik Slimbrowser maar kan IE7 eens proberen en kijken of het dan over is. :D

 

EDIT: met IE7 geen enkel verschil lijkt me toch dat het in de boardsoftware zit. cry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch wel weer een vreemd fenomeen.

Ik maak ook gebruik van Mozilla Firefox maar heb totaal geen probleem met de 'ongelezen marker'. Hoe vaak ik ook van pagina`s of topics wissel de 'ongelezen marker' blijft zolang aan totdat ik het bericht ook daadwerkelijk heb gelezen.

Waar liggen nu de onderlinge verschillen?

Jürgen

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk werkt de 'gelezen berichten boekhouding' nu beter. Hiervoor dient men wel de browser te herstarten en daarna alle berichten als gelezen te markeren.

 

Een deel van het probleem werdt veroorzaakt door de garbage collector van sessie data. Deze werdt, door ubbthreads, gezet op 1 uur. Wat inhoud dat na 1 uur niet op sat4all browsen de gelezen berichten administratie werdt gewist. Ik heb deze nu op 2 dagen gezet. Als dit het probleem oplost of iig verbeterd, dan besteed ik er wat meer tijd aan en ga dan gebruik maken van 'named sessions' zodat de gelezen bercihten administratie ook zal werken bij gebruik van meerdere browsers/computers.

 

Ronald

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt nu ,in tegenstelling met eerst,niet gelezen/gelezen berichten goed.

Geen problemen meer gehad na eerst alle aanbevelingen uitgevoerd te hebben werkende met een firefox 2.0.

Bedankt

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeerde net mijn forum handtekening aan te passen omdat hij helemaal dik gedrukt werd weergegeven - dat was niet de bedoeling.

 

Na "LIVESTRONG" wilde ik 5 spaties hebben. Gewone spaties werken niet, maar ASCII-/Altcodes wel. Alleen werden de spaties in het voorbeeld weergeven als  en in het invulscherm en op het forum zelf gewoon als spatie. Gebruikt het voorbeeldschermpje andere tekenreeksen, o.i.d.?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betekend dit ook dat de backspace weer gebruikt kan worden? Ik gebruik de backspace wel (via OSX: <apple>-[ op het toetsenbord blush ), want dat is toch standaard voor elke browser. Het zou vreemd zijn indien dit niet zou kunnen/mogen.

 

Ik zie dat het met de backspace werkt. De bericht wordt netjes op gelezen gezet en de overige staan nog op ongelezen (tenminste die voordien ook op ongelezen stonden :D).

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...